HELP, werk neemt kolfrecht niet serieus

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Daantje57, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ik ben lerares op een middelbare school en sinds een maand weer aan het werk. Eerst was er discussie over mijn kolfuren. Ik vroeg of ze hier qua tussenuren rekening mee konden houden en of ik er wat uren voor kon krijgen... Nou uiteindelijk kreeg ik de tussenuren, maar ik moest het wel in mn eigen tijd doen...

vervolgens veranderen ze om de havenklap het rooster en plannen mijn kolfuren vol... iedere keer wel terugveranderd als ik er naar vraag. Maar nou zie ik nu in het rooster dat ze voor morgen weer ff lekker een les in mijn kolftijd hebben gepland.. pfff ik wordt er zo gestoord van.. wat moet ik daar nou mee.. heb nu een vrij boze mail gestuurd dat is die les dus niet ga geven... erg lullig voor de kinderen maar ik moet toch wat :x:x:$:$:(

2. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Wat vervelend! Gesprek aanvragen bij p&o? En eisen dat het geregeld wordt. Ik zou het harder gaan spelen. Je doet al water bij de wijn door het in eigen tijd te doen.

3. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Wat vervelend. Denk je dat het bewust is, of is het meer dat hun systeem (deels) geautomatiseerd is, en er dus steeds roosters uit rollen die er geen rekening mee houden omdat er geen optie voor kolfrecht in hun systeem bestaat? Blijf het aangeven, sta op je strepen, ken je rechten. Ik ben alleen bang dat je met echt boos worden niet veel bereikt, hoe logisch en begrijpelijk het ook is dat je na de zoveelste keer je geduld verliest.
    Ik geef je absoluut gelijk dat je aangeeft dat je die les niet kunt geven in verband met vooraf afgesproken invulling van het kolfrecht. Zo zou ik het denk ik ook geformuleerd hebben.

Deel Deze Pagina