hallo meiden, we weten sinds kort dat we een meisje verwachten, maar vriend is nu ineens niet meer blij met de naam die we haar in eerst instantie zouden geven, we waren er allebei over eens dat DE naam Vienna was (vie jenna). maar nu vind vl de naam dus niet meer zo mooi, en is hij helemaal weg van stacey. persoonlijk vind ik dat niks, dus nu kunnen we weer van voor af aan beginnen. ik zou onze dochter graag een naam willen geven wat je niet veel tegenkomt. ik vond Elena of Alena ook leuk alleen dat vond vl dus ook niks. wie heeft er nog leuke namen voor ons? mag van alles zijn, gewoon wat je zelf erg leuk/mooi vind.
Namen die ik persoonlijk niet zo vaak tegenkom : Lucille Alise Tirse Yanne Jonna Izel Janoah Marin Janthe Neele Menke Jornah Jiske Reza Jula Nelle Rose Xavierra Meerte Madeline Jildou Rivka Isiz Zorah Misschien vind je niks of juist wel?
Inderdaad jammer, vind Vienna prachtig. Maar ik ben bevooroordeeld want is m'n dochtertjes tweede naam Nog wat ideetjes June Julie Noëlle/ Noëlla Joëlle/ Joëlla Yuna Joya Faye Joa Mila Nomi Zoë Chloé Danée Vajèn Loïs Indy Serae/ Sarée Shadée Noé Liva Olivia Siënna Sage Elaisa Isha Celize / Celiza Alissa Shania Succes met kiezen
Ik heb niet zo veel ideeën, dat is toch iets heel persoonlijks. Maar het heeft nog geen haast, toch? Als het goed is, heb je nog minstens 3 maanden de tijd om een naam te vinden waar jullie allebei blij van worden. Dus begin van voren af aan, als dat nodig is. Er zijn vast nog honderden namen waar jullie het nog niet over hebben gehad.
Als ik de voorkeur van jullie beide een beetje combineer kom ik uit op Evy (of Evi, Evie, Evey) Zelf vind ik Evi-Lynn erg leuk
bedankt allemaal! vayenna vond ik ook een leuke variant van vienna.. maar helaas vriendlief nog niet kunnen overtuigen.. maar we hebben alweer een nieuw lijstje met namen hoop dat we het nu wel "blijvend" eens gaan worden
yessss wij zijn uit de naam! het is heel iets anders geworden, maar toch ben ik er blij mee. en vriendlief gelukkig ook. haar naam gaat Shania worden iedereen bedankt voor het meedenken!
Oefff absoluut mijn smaak niet, maar zit wel helemaal in de lijn van wat je vriend mooi vindt als hij Stacey mooi vindt.