help weten jullie wat dit is

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door destiny123, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny123

28 jan 2008
    7
    0
    0
    hey mense

mischien een rare vraag en niet echt met zwanger worden te maken, maar hoopte dat hier iemand mischien hetzelfde had of weet wat ik heb

ik heb al een langere tijd pijn onder in me buik en net onder me ribben boven meestal alleen aan de linker kant soms ook beide kanten ik ben al paar x naar de dokter geweest en heb 2x uitstrijkje laten doen en bloed testen,,

alleen daar kwam niks uit, allebei de keren gewoon helemaal goed, nu heeft de dokter gezegt ja mischien een spier ofzo, maar ik heb het echt al lang en het is ni echt ontzettend pijn maar wel vervelende stekjes of waneer ik fiets bijv.. en van stoep af ga doet heel me baar moeder zeer zo voelt ut weet nie of het me baarmoeder is wat ik voel , ik weet niet of andere mensen dit ook hebben of weten wat het kan zijn

ik wacht nou maar weer een week af en als het weer nie over is ga ik denk tog weer na de dokter maarja ik denk dat hij ook weinig kan doen verder als er niks uit zon uitstrijkje of bloed komt tog?

hoop op reacties van jullie

2. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Je baarmoeder zit veel lager in je lijf dus ik denk niet dat het iets met je baarmoeder te maken heeft.

Maar joh bij twijfel altijd gewoon naar je HA gaan !
    Kan hij/ zij je beter uitleggen wat er aan de hand is of meer onderzoek doen als dat is wat je graag wilt!

Sterkte ermee
    Froukje

Deel Deze Pagina