hallo Ik zit met een nogal een raar vraagje. Ik ben sinds september gestopt met de pil om zwanger te worden(logisch), en ik moest van de dokter foliumpilleke nemen, met deze ben ik gestopt omdat ik om de 2weken bloedverlies had dat 4 a 5 dagen duurde. Vorige week had ik me regels en nu heb ik veel vochtverlies. Het is net het gevoel alsof ik me regels heb. Hoe komt dat nu dat ik nu vochtverlies heb? Welke zijn de beste manieren om zwanger te geraken? ALvast bedankt voor de hulp Heidi
na het stoppen met de pil hebben veel mensen last van slijmverlies. vooral helder slijm zo rond de eisprong en de enige manier om zwanger te raken is toch om veel te klussen, en vooral om rond de eisprong te klussen en foliumzuur moet je gewoon in blijven nemen, ook al wordt je ongesteld.. het is de bedoeling dat je foliumzuur tenminste 4 weken voor de bevruchting tot en met dat je een week of 10 zwanger bent te gebruiken, en omdat je niet weet wanneer je bevrucht wordt, moet je daarmee gewoon optijd beginnen, dus gewoon door blijven slikken