Ik gebruik al zo'n 25 dagen ovulatietesten. Omdat ik vorige maand duidelijk mijn aankomende eisprong voelde, wilde ik vanmorgen vroeg eens testen. Ik dacht als deze negatief is, hoef ik vanmiddag op mijn werk niet te testen Ik had al wat 'klachten', dan maar met ochtendurine.. En je raad het al, ineens positief! Ik wilde het dan smiddags alsnog even testen om te kijken of dit kwam door de ochtendurine.. Maar nu lees ik dit op internet? moet ik er nu vanuit gaan dat deze wel positief is?? Bedankt alvast !! Enne, is vanavond laat (lees: 22 uur) te laat om te gaan klussen? Tips voor het gebruik van ovulatietesten: Geen ochtendurine Omdat het luteïniserend hormoon s nachts synthetiseert, bevat ochtendurine een lagere concentratie van dit hormoon. Als je test met ochtendurine, kun je hierdoor je LH piek missen.
Als die nu positief is springt je eitje meestal 24 tot 48 uur later. Dus niet nu direct. Betekent dus dat vanavond klussen juist goed idee is! Succes!
Das lastig! Ik zou vanmiddag toch voor de zekerheid testen, dan weet je meer. Maar zoals al is gezegd hierboven het ei springt dan niet meteen dus klussen vanavond is helemaal goed. Ik heb gister mijn ei gevoeld. pas daarna een test gedaan en deze was net niet positief. 2 dagen eerder was er nog geen streepje te zien. Gisteravond dus nog even gezellig gemaakt en nu is het dus afwachten. Het is allemaal heel onzeker pas over 2 weken weet je helaas meer. Konden we af en toe maar in de toekomst kijken he?! Succes ermee!
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb net nog een testje gedaan.. Streepje is nog niet helemaal dezelfde kleur maar ik denk vanavond wel een knaller.. Eindelijk! Ik voel het ook echt.. Trekt wat in mijn lies maar geen vruchtbaar slijm ofzo.. Lies, dan heb je inderdaad je lh piek gemist, maar wel fijn dat je nog een iets duidelijker testje na je eisprong had... Dan weet je zeker dat dat hem was! Spannend hè... Succes ermee!
Aangezien je met ochtendurine heb getest is de uitslag niet helemaal betrouwbaar hoor. Je urine is veel te geconcentreerd nu en geeft al eerder een posi test aan ... Dus zeker morgen weer testen en dan niet met ochtendurine.
Bedankt dames Ik heb die van vanmorgen weggedaan, heb 10 en 14 uur getest.. dat is de knaller geworden..!!
Ik had vanmorgen met eerste urine een smiley op m'n Clearblue Digitale ovulatietester. Schijnt dat CB een van de weinige is die je met ochtendurine kan testen. Toevallig kreeg ik vanmiddag de gister bestelde dipsticks van Zwanger en Kids binnen dus om 2 uur nog een keer getest, en deze was ook knalpositief. En voorgaande dagen niet met avond urine. Ik dacht, ik gooi het ook maar gewoon even in de groep.