Help!!!! Wie begrijpt hier iets van????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Wondertjes, Mar 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik roep HELP ;)

Ik weet dat afwachten het alleen het juiste antwoord kan geven maar hoop toch dat iemand hier me kan helpen! Zal voor de zekerheid ook nog onder ander topic posten of iemand daar ook iets weet!
    Een aantal dingen zullen jullie al eerder bij me gelezen hebben maar typ hier even het hele verhaal voor volledig beeld!

Nou hier komt het:
    Vorige week dinsdag smiley op cb ovutest en donkere teststreep op gewone ovutest geen knaller maar wel donker.

Voor de zekerheid doorgetest omdat ik niet echt vruchtbaar slijm had en het geen echte knaller was met streepjes! Manlief zei nog waarvoor doen we dan die dure smileys...tja eigenlijk heeft hij gelijk ;)

En toen kwamen 4/5/6 dpo (na 1ste smiley dan) ongeveer de gekke dingen...vruchtbaar slijm maar dan wat witter als normaal + gevoelige borsten die wat melk druppelen (ben wel niet zo heel lang gestopt met bv geven) steekjes (messteekjes)/kriebellig en trekkerig gevoel in baarmoederstreek + troebele sterk ruikende urine + puistjes op rug dat heb ik echt nooit en vaker plassen (misschien drink ik meer of komt door de kou???)....begon al echt te denken zou het....???? Nod is 3 april!

En toen deze ochtend wederom een smiley met cb en met een gewone ovu test een echte donkere knaller!!!!

Weet dat je 2 pieken per cyclus kan hebben maar dan is ei 1ste piek en moet de tweede lichter zijn als de eerste en duurt langer.. (volgens site sensitest)

Hoe kan dit nou???? Toch laat ei? Is lf dan niet te kort 7 of 8?
    zijn mijn symptomen ook symptomen van een ei? Hoe merken jullie ei aan je lichaam?

2. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

Aug 25, 2008
    607
    8
    18
    Ik had precies hetzelfde als wat jij beschrijft en ik had een laat ei. Lf blijft hetzelfde als normaal dus dan verschuift je nod ook. Ik zou het gewoon nog een keertje gezellig maken.

Btw; Als het een laat ei was is dat handig dat je dat weet want anders zou je onnodig stressen als je zwanger blijkt en het zijn maar 6 weken ipv 8 ofzo.

3. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg bedankt voor je reactie!!!!
    Dan ga ik uit van een laat ei!!!!
    Dank je!!!!

Share This Page