Heey meiden hebben jullie wel eens etos luiers gebruikt? En hoe bevielen ze ? Je hebt namelijk een aanbieding 1 pak voor 5,- dacht ff uitproberen
Ik gebruikte altij pampers maar sinds kort etos. Ik vindpampers soepeler aanvoelen en lijken mij dus fijner zitten, maar in de praktijk merk ik geen verschil
Overdag gebruik ik sinds kort Etos luiers, voor de nacht pampers. Pampers hebben net wat meer absorbtie. Voor die prijs vallen Etos luiers echt niet tegen.
ik heb etos ook voor overdag, onze dochter woelt snachts nogal en de pasvorm is bij haar niet optimaal, dus ging ie iedere keer scheef en was ze nat. overdag heeft ze hier geen last van. Voor snachts heb ik huggies of pampers simply dry
Hier maat 2 geprobeerd maar die houden de dunne poep van mijn meisje niet. Jammer want ze voelden wel heel erg fijn aan en de prijs is ook erg leuk. Waren hier qua pasvorm wel beter dan kruidvat.
Ik heb ze toen M. klein was gebruikt, maar vond ze persoonlijk niets.. pasvorm heel raar. Hij lekte niet door maargoed we verschoonden ook vaak genoeg. Ik vond Kruidvat en Pampers beter, gebruik nu Kruidvat
Wij zijn ook overgestapt van Kruidvat naar de Etos luiers. Toen ons zoontje nog kleiner was, waren de Etos luiers niet goed. Maar ze hebben fijne verbeteringen aangebracht in de soepelheid en pasvorm en nu zijn ze erg prettig en ook erg fijn in de prijs. Wij hebben ook niet het probleem dat hij snachts doorlekt. Dat hadden we bij de Kruidvat en heel af en toe, als we ze hadden, bij de Pampers wel.