is dit mogelijk of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laney12445, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    hoi, ik heb een vraag
    Als je aan het ontpillen bent, heb je dan wel gewoon een eisprong?
    want ben nu al zo'n 3 weken overtijd en heb 2x negatief getest.

En is het ook mogelijk dat ik gewoon heel erg laat mijn ei krijg, doordat ik aan het ontpillen ben. En dat ik dan alsnog zwanger kan raken?
    Dus met andere woorden, moeten we nu nog blijven klussen of moeten we gewoon w8en op mijn ongi.

Dit omdat het echt verwarrend is om niet te weten wanneer je nou eindelijk ongesteld word.

2. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Als je net van de pil af bent kun je eigenlijk niet zeggen hoe lang je cyclus is. Je hebt je banner waarschijnlijk gewoon op 28 dagen gezet terwijl je misschien een normale cylcus van 35 dagen hebt. OOk zijn er meiden die de eerste ronde een cylcus van 50 dagen of soms nog meer hebben. Na de pil is dat altijd moeilijk te zeggen. Zou elke 3 a 4 dagen een testje doen en gewoon doorklussen. Het kan zijn dat je ei nog niet geweest is.

Anders volgende maand ovulatie testjes gebruiken, dan kun je je ei zien aankomen.

Succes

3. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    dus het is nog steeds mogelijk om in deze ronde zwanger te raken?

4. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    dit is mijn 2e ronde.. de 1e ronde duurde 34 dagen.
    Nu zit ik toch al rond de 50.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jammer genoeg kan dat echt van het ontpillen komen, ook al was je vorige cyclus korter. misschien heb je nog geen ei gehad dus gewoon blijven door klussen! je weet maar nooit!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je kan idd heel laat je ei pas krijgen of zelfs een ronde overslaan (dus wel ongesteld worden na lange tijd, maar geen eisprong gehad hebben)
    Wanneer je het echt niet vertrouwd kan je altijd even de huisarts bellen.
    Maar er is nog een kans dat je ei nog komt.

7. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    heeey Laney

Ik heb precies hetzelfde maar ik ben 12 dagen later nu. maar nu ik hoor dat je ei alsnog kan komen moet ik nog maar flink aan de klus! Dacht dat ik beter op ongi kon wachten. Maar dat maakt niks uit dus begrijp ik nu.

succes!

8. s1986

s1986 Niet meer actief

Je kan wel zwanger worden maar dat ligt er inderdaad aan wanneer je ei is. Bij mij duurde de eerste keer 121 dagen nadat ik gestopt was met de pil ik hoop dat jij niet zo lang hoef te wachten

9. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    @s1986: Mijn God, ik dacht dat het bij mij lang duurde met 62 dagen.. Frustrerend is dat he? Ik heb toen elke week zo'n beetje een zw. test gedaan!

10. Niet meer actief

Hoi,

Ik zit waarschijnlijk met hetzelfde.
    Ik ben pas 1 dagje overtijd dus kan nog wel snel ongesteld worden.
    Ik ben wel eens vaker zo eens gestopt met de pil en werd toen meteen netjes weer 28 dagen cyclus, alleen nu spelen denk ook wel wat zenuwen mee de rol die het ook kunnen uitstellen.
    Ik moet er wel bijzeggen dat ik sinds zondag 11 Mei een pijnlijke steek heb gehad en daarna in de middag een grote slijmprop.
    Sinds zondag 11 Mei dus ook heel de tijd buikpijn, die maar aan blijft houden, nu nog altijd.
    Nu zat ik zelf al te denken dat dat eventueel mijn eitje is geweest en dat ik maar gewoon 14 dagen erbij tel omdat dat wel een gangbare dagen zijn die ze hier vermelden die je erbij moet tellen tot je ongesteld wordt.
    En dat zou dan zo zijn dat ik eigenlijk zondag 25 Mei pas weer ongesteld zou moeten worden.
    Dus dat is even hoe ik er nu tegenaan kijk.
    Ik denk ook helemaal niet dat ik zwanger ben, dus het testen laat ik nog even achterwegen.
    En wie weet wordt ik eer deze dagen gewoon ongesteld, niet te hopen en hoop op een zwangerschap zoals zo velen hier.
    Ik slikte trouwens Microgynon 20.
    Nou veel succes allemaal.

Groetjes Wendy

11. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Nou Als ik mijn ei gehad zou hebben(wat ik dus dacht) Dan had ik toch ook allang duivels moeten hebben. Maar goed denk dus niet meer dat toen die 3 dagen rozig slijmpropje een ei geweest zou zijn.

We zien het allemaal wel en we klussen gewoon door. Bestel gewoon goedkope testen via matcare en testen dan regelmatig mocht ik nog steeds niet ongesteld worden.

Hoop alleen toch niet dat het zo 121 dagen ofzo gaat worden :S Hemeltje lief zeg!

12. s1986

s1986 Niet meer actief

Het is inderdaad erg vervelend heb ook veel testen versleten maarja zonder succes. Eind oktober stuur de huisarts me pas door dus we wachten wel verder af

13. Niet meer actief

Eind Oktober Wow dat is nog wel even ggrrr dat is balen.
    Veel succes.

14. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    eind oktober pas! Ik vind het echt erg dat we zolang moeten doorgaan hiero in nl. Een jaar proberen om zwanger te worden en nu met ongesteldheid soms ook meer dan half jaar wachten tot ze iets doen.
    JIJ moet toch kunnen bepalen hoe en wat je wilt en zeker wanneer!
    Is echt slopend een jaar zonder resulaat lijkt me ik wordt al gek nu in de eerste ronde hahahahahahahhahaha maar ok jullie snappen me vast wel :)

15. s1986

s1986 Niet meer actief

Ja je betaald ziekenfonds voor niks vind ik soms. Maar vooruit het moet he

16. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    ja er zit niks anders op helaas!

17. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ik heb ook microgynon geslikt, toen ik stopte werd ik eerst ongesteld als bij een stopweek, daarna duurde het dus 62 dagen en daarna 61 dagen eer ik ongesteld werd. Toen duurde het 4 maanden, incl mk. Nu zit ik weer te wachten op de duiveltjes. Hoop dat het niet weer zo lang duurt. Ik wil zwanger worden! (en blijven!)

18. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi!
    Alles kan hoor! Een vriendin van mij is gestopt met de pil en daarna drie maanden niet ongesteld geworden, maar toen bleek ze toch wel zwanger. Dat was nog kort toen ze erachter kwam. Dusse...gewoon door klussen zou ik zeggen :D

Liefs Olivia

Deel Deze Pagina