Help wie heeft tips?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by steintje, Mar 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steintje

steintje Actief lid

Feb 11, 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Ons zoontje van 6 maanden heeft zo van het een op het ander moment dat hij snacht om 1 uur wakker wordt en niet meer terug wil in zijn bed, hij slaapt alleen als hij bij ons ligt, we zijn nu al twee nachten wakker vanaf 1 uur, ook als wij overdag even naar de keuken lopen of ergens anders in huis dan begint hij meteen heel erg hard te huilen, en stopt pas als weer aandacht heeft van ons. Zaterdag had hij ook last van krampjes en was niet zo lekker. Wat zou dit kunnen zijn?, kan het zijn omdat hij niet lekker is, hij heeft geen koorts of zo, is niet verkouden, of is het een periode waar hij in zit.
    Het is nu nog maar twee nachten, maar als dit langer gaat duren dan zijn we eind van de week echt niet meer te genieten, door slaap te kort.
    Wie weet iets om ons te helpen?

2. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Ik denk dat dit een periode is dat ze verlatingsangst hebben. Ik weet het ook niet, maar als ik het zo lees lijkt me dat wel.
    Ik denk dat je er weinig aan kunt doen en dat je er gewoon doorheen moet.

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Zal wel verlatingsangst zijn....misschien een idee om om 1u snachts een klein flesje / bv te geven? Ms wordt hij dan weer lekker moe en gaat dan weer slapen. Als deze fase over is dan kan je die fles er ook weer afhalen; hebben wij ook een paar dagen gedaan en ging prima.

4. sanna24

sanna24 Lid

Jan 3, 2009
    25
    0
    0
    misschien een sprongetje?

5. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    Erg herkenbaar en hoe moeilijk het ook is, hou vol door hem in zijn eigen bed te houden, wij hebben de fout ook gemaakt hem in ons bed te nemen en het was een groter drama hem terug in zijn eigen bed te krijgen dan het om de 5 minuten er heen te gaan aai over de bol en speen o.i.d.
    Alleen als hij echt ziek is dan nemen we hem tussenin maar dan is de volgende avond ook geen proleem hem in zijn eigen bed te leggen.
    Hier is hij echt door gaan krijgen hoe het werkt, hoe hard het ook klinkt, zo ook met bv. de afstandbediening, als hij die te pakken heeft, grote lol, pak ik hem af, groot verdriet, etc.
    Succes...

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae heeft dit nog steeds, dat we niet weg mogen uit de woonkamer, tenzij ze naar haar dvd zit te kijken, dan gaat ze daar zo in op.. maar anders is het gelijk brullen. De laatste dagen ging het eindelijk weer wat beter, maar het duurt hier al best een tijdje :( .

Dat snachts komen heeft Fae 2 weken gedaan ofzo, wij gaven dan vaak toch een klein flesje, soms om 1 uur snachts, soms om 3 uur, soms om 5 uur.. erg slopend. In bed nemen bij ons doen we nooit, simpelweg omdat we dit niet durven.
    We proberen ook wel bewust om haar echt op haar kamertje te houden...

Share This Page