De titel zegt het al . Ben erg benieuwd. Het lijkt namelijk zo dat ik de baby heel soms al voel. Het is echt een heel zacht plopje net boven mn schaambot en het is echt heel af en toe.. zou het echt?
Hier beide keren placenta aan voorkant, maar toch al erg vroeg gevoeld: bij de eerste met 15.4 weken en nu bij de tweede zelfs al met 13.3. Vanaf 18 weken echt elke dag goed, met 21 weken voelde partner het ook en nu is er geen houden meer aan.
Eerste met 19 weken! Misschien wel eerder, maar moeilijk om dan te onderscheiden of het de darmen of de baby zijn. en voel de baby nu met 15 weken. En sinds 20 weken echt wel heel duidelijk! Hij is lekker druk!
Bij de eerste kriebels met 20 weken en pas met 23 weken ofzo echt wat duidelijker gevoel. Nu voelde ik de kriebels al met 15 weken! Ben nu 17 weken en zelfs al een echt schopje gevoeld!
Hier ging ik met 14 weken twijfelen of ik wat voelde en met 16 weken wist ik zeker dat wat ik voelde de baby was. Placenta ligt dit keer aan de voorkant. Bij zoontje lag de placenta achter en die voelde ik richting de 20 weken pas. Overigens wel een vrij rustige baby dit keer, dus sinds 16 weken was het af en toe dat ik het voelde, pas vanaf de 20 weken echt duidelijk en bijna elke dag.