Help! Wie herkent deze 'symptomen'?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Prisje90, 29 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola23

    Lola23 Lid

    2 okt 2017
    84
    24
    8
    Vrouw
    Ik wil je geen hoop geven maar probeer toch positief te blijven totdat je menstruatie doorbreekt. Stress is ook niet goed. Laat maar wat weten als je ongesteld bent geworden
     
  2. Prisje90

    Prisje90 Niet meer actief

    Ja zal ik doen! En nee het is nu zo dichtbij dus weet het in ieder geval snel genoeg.. dat wachten is echt niet voor me weggelegd!:p maar in lees inderdaad ook veel verhalen met een goede afloop die ook ver na nod pas positief konden testen. Ik ga er niet van uit maar hou een klein beetje hoop! En anders op naar de volgende ronde.
    En jij?
     
  3. Lola23

    Lola23 Lid

    2 okt 2017
    84
    24
    8
    Vrouw
    Zelf heb ik vandaag getest m'n 11 dpo was negatief. Hoor vrijdag ongesteld te worden dus probeer positief te blijven. Denk dat ik donderdag ook nog even ga testen. We Will see. Heb wel erg veel afscheiding en 2 gisteren krampen links en rechts nu wel over. Ben benieuwd
     
  4. Prisje90

    Prisje90 Niet meer actief

    Ja dat had ik ook een paar dagen terug. Nu wel minder maar zeker niet droog.. die steken sinds gistee heel af en toe. Maar verder juist minder dan normaal (geen puistjes en geen zere tepels)
    Wel zie ik veel meiden die wel zwanger bleken dus het zou kunnen!
    Spannend voor je nog een paar dagen! Succes met wachten
     
  5. Lola23

    Lola23 Lid

    2 okt 2017
    84
    24
    8
    Vrouw
    Dankjewel!
     
  6. Prisje90

    Prisje90 Niet meer actief

    Nou vanmorgen na het opstaan wezen plassen en toen zaten er 2 roze/rode sliertjes tussen... verder nog niks gezien, maar ben er bang voor dat ik toch ongesteld ga worden.
    Herkent iemand dit?
     
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.749
    15.178
    113
    Dat is bij mij doorgaans wel het begin van een menstruatie, ja...
     
  8. Prisje90

    Prisje90 Niet meer actief

    Ik heb daarna nog 1 keer een beetje roze gezien en vlak daarna ietsie bruin voor 11.00 vandaag, daarna niks meer... nou we blijven nog even wachten dan maar:confused:
     

Deel Deze Pagina