Ovulatietest groentje hier ;)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mammaaa, 5 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Vandaag zal mn eisprong volgens de app ongeveer plaats vinden. Ik dacht dus dinsdag spontaan ik haal bij de action een doosje ovulatietesten. Dus dinsdag begonnen en dit is het resultaat. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.

    Ik weet wel na een beetje lezen dat ik ze ergens online ga bestellen. ;)

    Wat kan ik beter doen en wat vinden jullie van de streepjes?

    P.s. de druppels zijn door mn man gebeurd.. af en toe lomp met handen wassen zal maar zeggen haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Je testen zijn nog verre van positief.
    De teststreep moet even donker worden als de controlestreep.

    Maar welke app bedoel je?
    Je lichaam werkt natuurlijk niet op commando ;) dus een app die aangeeft wanneer je eisprong is is zeer onbetrouwbaar.

    Omdat je laat bent begonnen met ovulatietesten kan het zijn dat je je piek al gemist hebt. Maar hij kan ook nog komen.
    Dus zeker nog even blijven doortesten.
     
    manaolana vindt dit leuk.
  3. Goodnoodles

    17 sep 2017
    24
    2
    3
    Vrouw
    Helaas nog geen positieve test erbij :)
     
  4. Brilli

    Brilli Actief lid

    23 okt 2014
    293
    57
    28
    Hier zit helaas nog geen positieve test tussen! Het teststreepje moet even donker als, of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep.

    Zou goed kunnen dat je je LH piek al enkele dagen geleden had natuurlijk. Op welke cyclusdag zit je nu? Beste is (als ik naar je cyclusoverzicht kijk) om rond dag 10 te starten.
     
  5. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Bedankt dames!
    Ben idd begonnen op dag 14! Dus dat is te laat dan ;)!

    Ik gebruik de app mijn kalender van android.
    Ga ik volgende maand eerder testen!
     
  6. MoM8910

    MoM8910 Actief lid

    2 okt 2017
    115
    63
    28
    Ja, kan zijn dat je m gemist hebt dan! Als je eisprong op dag 14 was, had je je piek al op dag 12 of 13 :)
    Volgende maand vanaf dag 8 beginnen met testen ofzo
     
  7. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Dit dus.
    Ik ken geen enkele app die specifiek in je lichaam kan kijken. Ze gaan uit van een gemiddelde. Andersom doet je lichaam ook echt niet wat een app zegt dat die moet doen.
    Onbetrouwbaar dus.

    Ovulatietesten maken gebruik van je urine en zijn daardoor veel betrouwbaarder.
     
  8. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Als ik het goed begrijp ben je nu op dag 16 van je cyclus? Dan kan je piek ook zeker nog komen! Je vorige cyclus was 32 dagen, dus met een LF van bijvoorbeeld 12 dagen heb je je piek dan pas op dag 18 of zelfs 19..;)

    Zou gewoon nog even doortesten :D
     
  9. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Ik heb vorige maand ook met action getest en die worden niet echt positief. De donkerste bleek achteraf wel juist te zijn maar hij was op het oog dus niet positief
     
  10. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Mijn positieve test zag er dus uit als jouw test van 4-10 in de ochtend
     
  11. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Bedankt weer! Ik ga voor volgende maand doe van sensitest kopen. Had ze nu meer in een opwellig gekocht van action ;). Ik ben weer een stuk wijzer in ieder geval.
     

Deel Deze Pagina