Voor mijn meisje ben ik op zoek naar echt stoere meidenkleding. Ik bedoel dus shirts in stoere prints of van die boyfriend-jeans weet je wel? Ik shop eigenlijk altijd bij H&M omdat zij leuke betaalbare kleding hebben maar zou graag eens een echt stoere meiden setje willen hebben. Wie weet er een leuke site waar ik kan kijken of wie heeft er een aantal foto's als inspiratie?!
@ Sinaasappel; waar verkopen ze dat dan ? Want de store-locator geeft veel webshops aan. Maar heb er nu een stuk of 10 geprobeerd en overal is op dit moment niets van Ninni Vi in de collectie..
Via fb ben ik 'vrienden' met 2 cousins baby & kinderkleding... Daar krijgen ze over 2 dagen de nieuwe collectie van Ninni Vi! 2 Cousins Little miss Juliette vind ik ook leuk! Wel stoer maar ook heel meisjesachtig...
Ninni Vi moet nog uitkomen. En dan is er echt een run op. Br@nd vind ik zelf ook leuk en misschien is Chaos and Order ook wel wat voor je? Of Top Items of Janey?
ik vind name it heel stoer. ninni vi en br@nd is ook superstoer, maar ts vraagt om iets betaalbaars. Laten we eerlijk zijn, ninni vi is niet echt betaalbaar
Ze koopt graag bij de H&M, omdat het betaalbaar is, maar ik begreep niet dat ze specifiek op zoek was naar betaalbare kleding...? Maar anders de genoemde merken in de sale. NV is dan vaak best nog het eea van te krijgen en hetzelfde geldt voor Br@nd. C&O wisselt, maar vaak ook nog wel het eea. En anders Marktplaats. Sommige dingen lopen erg goed en zijn meteen weg, maar staan ook regelmatig wel weer op MP.
Betaalbaar en stoer: Zara!! Was er vanmiddag, wat een gave dingen! En model Calciet van Blue Rebel. Vandaag binnengekregen, is een soort zachte jeansstof ofzo. Supermooi broekje! Jasje van de Zara erop, laarsjes of gympen eronder. Helemaal Leuk!
Het meeste is al genoemd... Name-it, Vingino, Noppies.... Bij de WE Fashion habben ze ook vaak leuke jeans in alle soorten en kleuren. Shirts met prints hebben ze ook genoeg. Shoeby kan je ook proberen, daar is de meidenlijn ook best leuk.
Bedankt dames! Ik koop idd bij h&m omdat het betaalbaar is maar zou graag eens een setje willen van een echt stoer merk en ja dan zal dat wel wat kosten ja. Ik ga iig even kijken naar deze merken dames!