hoi hoi ik heb een vraag vanmorgen rond 6 uur begon het een soort van kramp gevoel in mijn buik ik dacht ik moet dadelijk na de wc voor een grootte boodschap maar dat ging niet maar de bleef beetje aan houden vertrok weer en kwam weer terug het is niet/nog niet regel matig hoor dat ze komen soms duurt het iets langer dan de voorige ook met lopen gister had ik steken in me vagina en mijn borsten lekken al een tijdje en heb dan ook een shirt aan in bed en dat ging goed nu werd ik wakker heel het shirt nat en het bed iemand herkeninnig en weet of dit voor weeen zijn of dat het toch het begin kan zijn greets 1985beeb2009
Lekkende borsten zegt niet zoveel. Dat kan je al vanaf het begin hebben (als je pech hebt). Als weeen niet regelmatig komen zegt het dus ook nog niet heel veel. Hoe lang ben je zwanger? Bij regelmaat of als je er heel onzeker van wordt kan je het beste ter info je vk even bellen. Elmo
heej thnx voor je reactie ik ben morgen 34 weken zwanger dus zou idd ook nog erg vroeg zijn maar het kan mijn borsten begonnen idd al erg vroeg te lekken maar was maar klein beetje en nu dus in eens heel erg en dan met de rest van de klachtjes er bij dacht ik dat het daar misschien ook mee te maken had en ook de kleine is mega druk veel drukker als anders en ja de krampen nog steeds wel maar nog steeds niet echt regel matig ik wacht gewoon af en doe gewoon lekker rustig aan misschien is het wel gewoon het voor bereiden op 1985beeb2009
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb al een aantal dagen krampen en had gisteren veel moeite met lopen. Vandaag gaat het beter. Ik heb ook al een tijd last van lekkende borsten maar vannacht was het wel heel erg. Shirt zat helemaal onder en ook m'n laken zat onder. Ik had onwijs last van een tintelende borst vannacht. Jij ook? Ik heb de VK niet gebeld. Ik kijk het nog even aan. Heb er nu minder last van en ik voel me kleintje normaal bewegen.
ik heb voor weeen gehad maar dat voelt heel anders. en als het echte weeen zijn dan voel je het meteen zeggen ze en twijfel je niet dus ja denk niet dat het weeen zijn liefs