Vraagje over aanschaf luiers aanbieding Makro

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door griekie, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje. Wij hebben echt geen idee hoeveel luiers er gemiddeld per dag gebruikt worden door een pasgeboren kindje. Nu zag ik in de makro krant dat het 3+1 doos gratis is en je dan bij afname van 4 megadozen a 3 pakken per pak 7, 24 betaald. Is dit goedkoop(dus 21,72 incl btw voor 3 pakken) en hoeveel moet je dan aanschaffen, kan ik alle 4 de dozen in new born aanschaffen??

Groetjes,

griekie

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

maat 1 zou ik zeker niet teveel kopen. vaak zit een kindje daar maar heel even in. dus 1 of 2 gewone pakken en de rest maat 2

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Volgens mij staat het hier verkeerd, maar goed.

Nee de Makro is niet goedkoop, de actie 3 voor 20 euro (3 halen 2 betalen) is goedkoper en komt regelmatig.

Ik zou ook zeker geen 12 pakken maat 1 kopen, 3 pakken maat 1 heb je waarschijnlijk niet eens nodig. Ik zou 1 doos maat 2 doen en 3x maat 3. Maar persoonlijk zou ik het dus niet doen ook omdat de verpakking van de makro luiers anders is en je ze niet kunt ruilen daarom! Bij de etos kun je nml wel omruilen als je een pak maat 1 overhoudt voor een pak mt2.

Voor een kindje gebruik je in het begin voor elke voeding een schone luier en soms erna ook nog een, je komt dan op een luier of 8 per dag uit.

Deel Deze Pagina