Zou het echt uit komen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by black devil, Jan 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hallo meiden :)

Ik heb een vraagje, ik heb nu al ongeveer een week een ongeblazen gevoel in mijn buik en de buik is ook bol en hard, mijn buik en borsten jeuken verschrikkelijk en heb ontzettend veel last van afscheidng en moet vele plassen ( jaja het zijn nogal wat dingen )
    Als ik van mijn vorige cyclus uitga dat was een cyclus van 31 dagen dan zou ik nu donderdag ongi moeten worden, we zijn echt 2 weken flink aan de klus geweest in de hoop dat het dan eindelijk eens raak zou zijn na 10 maand oefenen.
    Nu heb ik ik zaterdag op zondag nacht gedroomd dat ik een test heb gedaan en dat die positief was :) , ik heb de hele zondag zitten denken om een test te doen maar toch maar niet gedaan want ik dacht dan maak ik mezelf weer helemaal gek.
    Ik vertelde dit verhaal maandag aan een vriendin van mij, en ze zei van misschien heel raar zegt ze maar ik heb nooit een voor gevoel en ik had vorige een voor gevoel dat je deze maand zwanger zou zijn.
    Ik vind dit zelf allemaal wel heel erg toevallig en heb gisteren dus toch maar een test gedaan van hier van de site die stikjes en die gaf dus negatief aan.
    Zou het kunnen dat ik misschien nog te vroeg was met testen of zal het deze maand weer een teleurstelling zijn. :cry:
    Ik heb gisteren weer nieuwe testen besteld van Matcare hier op de site en hopelijk heb ik die binnen voor het weekend

Nou meiden ik hoop dat iemand me advies kan geven of iemand die hetzelfde mee maakt :(

Liefs marlon

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    W8 nog ff tot je NOD en probeer ut opnieuw!

Suc6!

Groetjes Marjo

3. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wat jij droomde niet maar ik heb wel is gedroomt dat ik in mijn huis voor het raam stond in een babykamer en dat ik toen ik wakker werd zo had van ik moet naar me vriendin toe , maar die woont in rotterdam en ik in denhelder en zij was ook bezig , verteld ze me een dag later ofzo dat ze zwanger was dus wie weet is jou droom ook wel een teken van iets.

laten we het hopen

4. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    nou ik hoop het sonja dat het uit komt zou er echt heel blij om zijn
    ik hou jullie op de hoogte

5. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik hoop het ook voor je.
    toen ik droomde wat ik net vertelde hoopte ik ook dat het voor mij bestemt was, maar helaas het was weer niet raak

6. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik zou in ieder geval nog even proberen om te wachten voor je weer gaat testen tot je NOD, weet dat dit moeilijk is hoor en ik redt dat ook niet altijd moet ik eerlijk zeggen.
    Mijn duimen draaien voor je, spannend !

Liefs, Bibu !

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Bij mij kwam het wel echt uit.

Ik droomde eerst van 2 non achtige dames op het balkon die beide 1 babyknulletje vasthielden, een tweeling dus, ikzelf hield een baby naar hen omhoog,

Ik had voor manlief een heel mooi gedichtje gemaakt en toen droomde ik dat ik positief had getest en kon ik dat gedichtje nergens meer vinden!

Na 3 dagen heb ik een test gedaan, stiekum, manlief zat binnen...de test gaf positief aan ik ik riep hem gelijk om te komen kijken of hij t ook zag...tja dat gedicht was dus niet meer van toepassing want ik had me al verluld...

Wat betrefd de nonnekes op t balkon met de 2ling jongen...

Ik beval als alles goed mag blijven gaan begin juni, van een kindje met het sterrenbeeld...tweeling.

Voorspellend of niet...bij mij klopte het allemaal.

8. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hallo ninetje :)

dat is echt wel heel erg toevallig allemaal he, maar erg leuk dat jou droom dus uitgekomen is alsnog van harte gefeliciteerd :)
    Ik hoop ook echt dat mijn droom en het voor gevoel van mijn vriendin uitkomen, zal echt dolgelukkig zijn.
    Ik wens jou nog een hele goede zwangerschap toe en ik hou je op de hoogte 8)

liefs marlon

Share This Page