bijna nod en nog geen kwaaltjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moeder254, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Hallo dames

Zoals je aan mn banner kan zien heb ik over 7 dagen mn nod..
    Normaal heb ik na mn ei altijd zere borsten, maar tot nu toe heb ik nergens last van..dit heb ik altijd wel 2 weken voor mn nod!!
    Zijn er meer dames die ineens nergens last van hadden en toen ineens zwanger bleken??

Ik weet, ik moet nergens op hopen, we zijn tenslotte al 26 maanden bezig, maar het is deze keer echt anders!!

2. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik durf geen advies te geven, ben pas in ronde 1, had vorige week t zelfde...en nu 2dagen overtijd...weet dus niet of dit wat zegt.
    hopelijk weet jij snel waar je aantoe bent, sterkte...

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    wat spannend! ik hoop voor je dat het dan nu raak mag zijn. dat mag ook wel na 26 maand! jee meis, wat zijn jullie al lang bezig!
    loop je ook in het ziekenhuis?

ik heb als het goed is afgelopen donderdag mijn eisprong gehad.
    ik had 3 dagen positieve testen en mijn temp is sinds 2 dagen iets hoger. nog 1 dagje er bij en dan bevestigd ff dat mijn ei inderdaad is geweest.

normaal heb ik ook altijd zere tepels na mijn eisprong. en nu helemaal niet....vreemd...vorige maand vloog ik al tegen het plafond door en alleen nog maar naar te kijken en nu niks!

succes met wachten! frustrerend he! die 2 week duren dan lang!!!

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Wat spannend!!
    26 maanden... meid, dat is wel al een hele lange tijd zeg!

Toen wij bezig waren voor onze eerste had ik iedere maand wel wat, lette op ieder kwaaltje wat bij eventueel zwanger zijn hoorde.
    Iedere maand opnieuw ongesteld.
    De maand waarin ik zwanger was, helemaal geen kwaaltjes, geen pijntjes of wat dan ook. Toen dacht ik dan ook echt, ik word ongesteld, maar die bleef uit. Heel bizar en echt, dat gun ik jou echt enorm!!
    Succes met wachten.... wat zooo lang kan duren!

5. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen advies, maar ga heel hard voor je duimen! :)

6. moeder254

Goh, wat een lieve reacties allemaal!! Bedankt lieve meiden..
    Onderzoeken hebben we hier al gehad(ik althans)..er is verder niks gevonden.
    Ik heb een zoon van 6 en in 2007 een ma gehad dus het zou wel moeten kunnen..
    Heb inmiddels wel een andere vriend.

Heb normaal ook elke maand wel kwaaltjes..van alles, en nu helemaal niets!!

Mexicang: jouw verhaal geeft me een beetje hoop hihi..wie weet is het bij mij ook zo!! Moet maar even gedult hebben, maar ik houd jullie zeker op de hoogte!!

7. moeder254

Ooh, dus jij zit nu ook in spanning..dan duren 2 weken idd erg lang hoor, die paar dagen duren mij al te lang haha..
    Ik duim voor je meid!!

Deel Deze Pagina