En en en? Ik ben nieuwsgierig..... Bij mij is gisteravond de ongi er weer door gekomen..... Dus op naar de volgende ronde.
Heb net de test gedaan en zie een klein miniscuul streepje. Zal kijken of ik um op mijn profiel krijg ik weet niet hoek dat hierop moet doen. Het staat op mijn mobiel.. Miss ist indroog streepje ook wel.
Ga morgen nog eens kijken en als die goed zichtbaar is zoals die andere streep bel ik de ha. Spannend!!!
Ik zie zeker een vaag streepje. Heel licht, maar dat zegt niks. Mijn eerste test was niet eens fotowaardig. Ik duim voor je mee!
Ik heb vanavond nog eens een foto gemaakt en had de test met blanke lak ingesmeerd maar mn vriendin zag ook wel een streepje niet zo duidelijk als de andere maar hij is er wel. Ga morgen weer kijken :-D
Hahaha nou net gedaan maar weer een licht streepje.. Dus wacht nog ff en dan overmorgen nog maar us hopende op een knaller..
Zal kijken of ik um vanmiddag ofzo erop kan zetten. Foto staat op mijn mobiel en helaas zijn daar nog geen dingen voor..
Nee helaas is dat niet mogelijk.. Ik moet um met een kabeltje doen. Hihi ga kijken oft me zo lukt dan kunnen jullie ff kijken.. Maar hoe kan ik de foto in mn bericht krijgen??
Nou dames hoop dat het nu erbij staat. Dit zijn de testen van gister en vandaag ingezoomd. Kan ik hiermee de ha bellen?