Dag dames, Ik ben 25 weken zwanger en ben nu al weekje ong heel wankel op mijn benen en heb een licht gevoel in mijn hoofd. Ik voel me onzeker met lopen en eigenlijk alles wat ik doe. Ik ben bij de dokter geweest kan niks vinden....mijn hb is 6.5 maar heb daar nu al tijdje staaltabletten voor. Bloeddruk oké 105/70 kortom alles is oké ook uit het bloed komt niks geks. De verloskundige zegt je kan dit gewoon hebben. Zijn er meerdere die dit hebben ik heb het de hele dag en hoe ga je ermee om?? Licht gevoel in hoofd dus en trillerig op de benen. Grt
Is je suiker gecontroleerd? Verder zou ik het ook niet echt weten. Probeer iets van suiker te eten of drinken als je je zo voelt, wie weet helpt het. Als je iets zouts eet en het helpt, is het toch, op dat moment iets met je bloeddruk. Succes!
heb ik soms ook of je niks hebt gegeten zo een gevoel mijn vk zei dat het door de hormonen kan komen probeer in iedergeval altijd wat zoets of iets anders bij je te hebben als je weggaat ik heb standaard een pakje koekjes in de tas als we weggaan gewoon voor de zekerheid misschien kun je ook een je suiker laten testen soms krijg je dat gevoel dan ook als het te laag is