Help! Wie is de vader????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dana, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Als je de 2e mogelijke vader betrekt terwijl ze een relatie heeft met de 1e, ga je bij contact met nummer 2 heel wat druk leggen op die relatie. Grote kans dat je daardoor dan ook nog eens een breuk met nummer 1 krijgt. Ik zou het niet doen, maar het wel aan het kind vertellen als het de leeftijd heeft, kwestie van als er erfelijke dingen in het spel zijn (hoeft niet meer te zijn dan blauwe ogen terwijl papa bruine heeft o.i.d.), dat het kind weet waar dit vandaan komt.

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    En hoe is het gegaan? Weet je al wat meer?

3. Dana

Dana Niet meer actief

Hoi! Ik betrek #2 omdat hij mijn beste vriend is en het kindje hoogst waarschijnlijks van hem is. #1 weet nog van niets (niet van #2 en niet van mijn zwangerschap) omdat ik eerst alles duidelijk wil hebben en nu geen druk op "ons" zet. Nu is er iets heel raars gebeurt bij mijn gyn. Ik heb mijn twee positieve testen meegenomen en ze laten zien maar toen ik een echo kreeg zei hij dat hij niet denkt dat ik zwanger ben want hij denkt niet dat hij wat ziet :( Ik vroeg hem wat hij bedoelde met DENK en hij zei dat hij me naar een bloedonderzoek doorstuurt en dat als ik binnen 10 dage mijn ongi niet krijg ik dan terug moet komen voor een echo. Wat is er nou aan de hand? Het kan toch niet dat er niets gezien wordt? Bij al mijn vriendinnen en bij m'n eerste zwangerschap kon je al na 5 weken een vruchtzakje zien... Ben alleen maar meer door de war nu :$

4. Dana

Dana Niet meer actief

Alleen voor de duidelijkheid, man 2 is mijn beste vriend en man 1 is min vaste vriend van twee jaar. Met mijn beste vriend heb ik dus een slippertje gehad waar ik echt spijt van heb! Maar de reden dat ik hem meer bij betrek is omdat hij en ik elkaar al 6 jaar kennen en hij natuurlijk ook alles weet over mijn vriendje en onze relatie. Natuurlijk zal ik het mijn vaste vriend vertellen maar wil eerst alles duidelijk zwart op wit. Ik wil niets gehaast doen. Ik vertel het hem zodra ik er goed bij voel (natuurlijk niet over twee maand pas!) en wanneer ik weet dat wat ik hem zeg is ook echt wat er aan de hand is. Bedankt voor jullie super reacties en dat jullie zo kalm en aardig doen, ik ben al zo gestrest en het is fijn hier op het forum te komen en omringd te voelen met lieve mensen om mijn verhaaltje aan kwijt te kunnen. :)

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    de reacties blijven idd heel netjes in dit topic:) maaree hoever zou je nu moeten zijn dan? Je ziet niet altijd wat met 5 weekjes hoor.
    bij mij moesten ze met 7+1 ook eerst ffies zoeken.

6. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Ontzettend moeilijke situatie meid en kan me voorstellen dat je even alles duidelijk moet hebben voordat je de situatie bij je partner naar buiten brengt. Natuurlijk is het geen handige actie maar dat is makkelijk achteraf praten. Ik hoop dat je er op een goede manier met de juiste partner uitkomt samen.
    Sterkte met de situatie!

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Goed van je dat je er zo mee omgaat!
    Hoe jij het aanpakt valt nu goed voor jou en iedereen kan wel wat anders zeggen maar nu ben je sterk!
    Ik hoop dat je er later goed uitkomt met je vriend en dat je snel meer duidelijkheid krijgt over je babytje. Het kan goed zijn dat ze met 5 weken nog niet iets zien maar hoe de gyn reageerde is wel apart. Sterkte!

8. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Even over het niks zien op de echo, tegen mij zeiden ze (4jaar terug) dat ik een volle blaas moest hebben. Ik had dus mijn eerste echo met 4w5d omdat ik er niks van af wist qua data.(eerste dag van laatste menstruatie, nod) Toen zagen ze wel wat bij me. Ze zeiden dat dat hielp, het kon anders ook Mss nog niet te zien zijn op echo.

In ieder geval succes en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je!

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Niet zwanger zou wel de mooiste optie zijn.

10. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Precies zoals ik dus al zei: Hun kunnen geen vader/ kind relatie opbouwen omdat mama haar eigen geluk belangrijker vond.......

Volgens mij besef je niet helemaal hoe dit voor het kind zou zijn als die dit later te horen krijgt dat mama dit heeft verzwegen, terwijl zij dit al die tijd wist... En dat dus alleen voor haar eigen relatie (lees: geluk).
    Als je nagaat hoeveel kinderen er uiteindelijk opzoek zijn naar hun biologische ouders... Hoe kan je dit dan bewust uit elkaar gaan houden?
    En hoe zou het voor die man zijn als hij er na jaren wel achter zou komen dat hij een kind heeft, maar nooit heeft mogen leren kennen?
    Ik vind dat echt niet kunnen, het shockeert me eigenlijk een beetje!

@Dana
    Wat rot dat je nu nog niks weet..!
    Gelukkig is man #2 met je meegegaan en ben je niet alleen gegaan. Toch best eng om daarheen te gaan en het nieuws te horen te krijgen.
    Ik hoop dat je snel meer weet, die onzekerheid is helemaal ellende!
    In ieder geval rustig aan en probeer (makkelijker gezegd dan gedaan) er niet teveel om te stressen. Stress is hoe dan ook niet goed (ook niet voor jezelf) en als je zwanger mocht zijn, dan kan je daar toch niks meer aan doen (om het maar niet te hebben over abortus en dergelijke).

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Als je op 13 september je ei had (wat ik de eerste keer al zei) dan was je gisteren pas 4+2 dagen zwanger.
    Dan is het niet vreemd dat je nog niks zag op de echo.

Het echobeeld bevestigd nu alleen maar dat het echt onmogelijk van nr 1 kan zijn want dan had je nu al een week of 6 moeten zijn en had er zeker een vruchtzak moeten zitten.

Over 2 weken zal je een zwangerschap moeten zien op de echo.

Waarom ben je gisteren al gegaan terwijl je wist nog geen 5 weken te zijn?? Heb je dat ook tegen de gyn gezegd?

12. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Niet iedereen weet op welke termijn er iets te zien valt denk ik.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Een gyn mag ik aannemen/hopen van wel.

14. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ja, maar je maakt toch geen afspraak bij de gyn zelf? Dat doe je bij een ass. Misschien heeft die wel niets gevraagd of heeft TS nog niets aangegeven, totdat ze bij de gyn was?

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dat kan, daarom vroeg ik het ook ;)

16. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    En inwendig dan?

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik was tot nu toe een stille meelezer, maar ben eigenlijk heel erg benieuwd of je al iets meer weet??

18. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik ook, dus even uppp

19. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Weet je al wat meer?

20. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een beetje zelfde situatie... dagen zaten zelfs nog iets dichter bij elkaar.. maar met een echo konden ze het precies meten. En was er geen twijfel meer. Succes!!

Deel Deze Pagina