Ik ben op dit moment 35 weken zwanger en twijfel wie de vader is. 17 juli 2015 heb ik sex gehad met persoon 1 en ben tijdens de sex ongesteld geworden. Ik heb altijd een vrij normaal cyclus tussen de 25 à 27 dagen. Daarna weer goed gemaakt met mij vriend. 9 à 10 augustus ben ik weer ongesteld geworden, 4 dagen. 2 september een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. 1 week later 9 september weer een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Ik weet bijna 100 procent zeker dat me vriend de vader is maar ik twijfels zoveel kan al heel de zwangerschap niet genieten. Heb me verhaal al aan veel mensen vertelt en iedereen zegt is van je vriend maar toch ik blijf twijfelen. Kan de ongesteldheid van 10 August geen innestingbloed zijn? O ja en de echo kloppen wel ongeveer met me laatste menstruatie 3 à 4 dagen verschil alleen maar. Help aub
Denk door je zwangerschapsduur dat het van je vriend is. Maar weet je vriend van die andere man? Anders kan je een test laten doen om het zeker te weten?
Het is aannemelijk dat je vriend de vader is, maar zeker weten doe je het pas als je het hebt laten testen. Het maakt natuurlijk uit wie de vader is, maar maakt het voor de relatie met je vriend uit?
Nee me vriend weet niet van die andere man het was die tijd uit tussen ons. En natuurlijk maak het wel uit van wie het kind is me vriend zal niet bij me blijven als die kind van iemand anders is. Maar ik heb ook de 2 septmeber getest negatief en 1 week later positief. Dus kan toch onmogelijk van juli zijn anders had ik allang positief getest toch??
Aangezien je zelf aan aangeeft dat je hierdoor niet kan genieten van de zwangerschap, zou het dan niet beter zijn om op te biechten en te testen? Jullie waren uit elkaar, dus vreemdgaan was het niet. Maar denk niet dat hij het je in dank zal afnemen dat je het zolang voor jezelf hebt gehouden... Lastige situatie hoor! Maar denk dat je pas rust en zekerheid zal hebben na een test.
Kans lijkt me klein dat het van die andere man is. Maar als jij zoals je zegt al tegen heel veel mensen hebt verteld dat het kind mogelijk van een ander is, is de kans natuurlijk wel aanwezig dat je vriend dit ook een keer gaat horen.. Misschien toch maar gewoon open kaart spelen. Je wil toch ook niet met een mogelijke leugen leven die zo groot is?
Dat kan toch nooit van persoon 1 zijn, allereerst zat je niet in je vruchtbare periode, maar werd je ongesteld. Ten tweede dan had je begin augustus al een positieve test moeten hebben en die had je niet en toen ben je ook nog ongesteld geworden. Ik durf mijn schoen hiervoor op te eten dat het gewoon van je vriend is hoor. En dat weet je zelf ook wel, alleen je hormonen nemen een loopje met je denk ik
Nee ik heb het op forum gezet en bij de verschillende verloskundige gevraagd. Maar nee ik al moeten wachten totdat de baby geboren is. En de kans is gewoon beeld te klein. Alles klop met me laatste menstruatie de echo's de positieve test bijna alles. Als ik van juli zwanger was had ik veel verder moeten zijn in me zwangerschap.
Hey Lisa 2 dank je wel voor je reactie. Zal wel me hormonen zijn ja whahah. Ik maak me gewoon veels te druk hoor.
Snap ik wel, ik zou dat ook in jouw geval hebben, maar dat komt meer door het feit dat je je vriend nog niet verteld hebt dat je ook seks met een ander hebt gehad in de periode dat het uit was en dat als je dit je vriend vertelt hij misschien wel gaat denken dat dit van die ander is ook al is het praktisch onmogelijk. Je had het eigenlijk natuurlijk direct moeten vertellen, maar daar heb je nu niks aan natuurlijk. Ik heb ook wel eens in een dergelijke situatie gezeten alleen was ik gelukkig niet zwanger toen. Ik persoonlijk zou het je vriend wel vertellen, maar pas als de baby is geboren is. Want nu zit je vlak vóór je bevalling en geeft dat echt veel stress denk ik. Als de baby een maand of twee maanden oud is zou ik zeggen dat ik seks heb gehad in de periode dat het uit was, maar dat de baby onmogelijk van die persoon zou kunnen zijn. Dan kan hij zelf nog beslissen of hij een vaderschapstest wil. Maar of het van je vriend is zou je echt niet over hoeven twijfelen hoor. Succes! En hoop dat je de laatste weekjes nog wat kunt genieten van je zwangerschap en een fijne bevalling toegewenst.
Hey Lisa nogmaals dank je wel voor je reactie. Misschien is dat het beste ook om het daarna te vertellen maar als ik zelf zie dat het van me vriend is dan zal ik zwijgen. Wil zo graag deze hoofdstuk afsluiten al maanden leef ik met deze geheim en me vriend merkt soms ook dingen en vraagt hele vaak heb je wat te verbergen ofzo dat je zo reageerd. Ik wil dit gewoon zo graag afsluiten en ik weet ook echt bijna 100 procent zeker dat me vriend de vader is want van die andere jongen kan gewoon haast niet is onmogelijk maar toch iets in mij blijft me gek maken. Maar ik za het echt nu proberen beetje los te laten ook al zal dat niet gaan. Nog even en dan kan ik het EINDELIJK afsluiten. En met Gods wil komt alles komt ik heb vertrouwen in hem. Ik bid er elke dag voor dat alles goed komt.
Als ik een beetje terug reken kom je indd uit op je partner... maar wat de andere al zeggen... als het blijft knagen moet je testen. En ander los laten en de knop omzetten. Maar dat moet je welgoed kunnen... succes! En probeer toch te genieten... er is straks ene mini mensje waar je ongeacht super veel van gaat genieten en houden
Hey puckeltje dank je wel voor je reactie en je hebt ook helemaal gelijk. Ik ga het ook gewoon los laten en de laatste weken nog genieten en ik weet diep van binnen dat het gewoon van me Vriend is. En zoals ik al eerder zei ik bid elke dag dat dit goed komt en heb er gewoon veel vertrouwen in. Als je alles bij elkaar optelt kan het niet anders dat me vriend de vader is.
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat t van persoon 1 is. Kan me goed voorstellen dat t iets is wat aan je blijft knagen nu, maar zover ik kan bedenken kan t alleen van je vriend zijn.
Het kan niet van persoon 1 zijn anders had je al 4 weken verder in je zwangerschap gezeten... en nu de laatste weekjes gewoon genieten
Je zegt het zelf al steeds in je berichten. Die kan eigenlijk alleen maar van je huidige vriend zijn. Dus of, laat dat gevoel los. Of als je dat niet kunt, tja, dan zal je het bespreekbaar moeten maken en eventueel testen.
Ff kijken hoor.. 17 juli sex gehad met persoon 1 en toen ook ongesteld geworden. (Normaal Daarna goed gekomen tussen jou en je vriend en sex gehad. (Hoelang was dat nadat je sex hebt gehad met persoon 1?) 9-10 augustus weer ongesteld ( dat zijn ongeveer 3 weken na je laatste menstruatie) 2 september een zwtest gedaan en die was negatief..dat zijn ongeveer 5-6 weken na de 17 juli sex 9 september wel een positieve test. Dus 7 weken na de 17 juli sex. Ik zou zeggen..het is van je vriend maar goed, wil niet lullig zijn maar het kan evengoed van persoon 1 zijn en testte je pas later positief.