Mooi op tijd ik zou t iig toch nu nog gaan vertellen. Ik heb iets soortgelijks gehad en vriend heeft hele zwschap geweten dat er een maand eerder nog een andere man was. Stel het is wel van de 1e persoon en de baby is geboren.. Dan denkt je vriend dat ie een kind heeft, is dat helemaal niet zo.. Dat is toch vreselijk
maarre... wanneer je positief test maakt eigenlijk niet uit. je kunt laat testen je kunt vroeg testen... maar wat heel zeker is is de termijn echo. vanuit daar kun je vaststellen wanneer de eisprong is geweest en dus de bevruchting. als je nu 35 weken bent en ik neem aan dat je onder begeleiding bent van een vk? dan is de bevruchting ergens in de laaste week van augustus eerste week van september geweest. als jij alleen maar 17 juli sex hebt gehad met persoon 1 dan was je nu ca 40 of 41 weken. dit is dus niet mogelijk. sperma overleefd echt geen 5 weken
Als de bevruchting laatste week augustus eerste week september is geweest..kan ze toch nooit eerste week september een positieve test hebben.
Wel als de bevruchting tussen 22 en 30 augustus is geweest. Ik heb bij mij wegens omstandigheden alles precies bijgehouden. Ik gebruikte ook eisprong dipsticks. Op 1 september mijn 1e dag van een positieve test van de eisprong dit was op dinsdag en de week erna op zaterdag 12 sept.(dus ongeveer 1 1/2 week later ) een heeeele lichte positieve test. Weet je wanneer je het precies met je vriend hebt gedaan?
Het is een lastige kwestie. Jij weet hoe je vriend reageert als die hoort van die andere man. Stel dat die gelijk de relatie uitmaakt met alle gevolgen van dien ( ook al was het uit) en het is wel van hem dan heb je een heleboel stress en heibel voor niks gehad en je vriend ook. Wil je al die stress nu wel hebben? Je weet het tenslotte al een hele tijd, dus die paar weken kan je misschien nog wachten, maar dat ligt aan jezelf. Je geeft zelf al aan dat als het zeker van je vriend is je niks wilt zeggen. Dan zou ik nog gewoon een poosje wachten en kijken wat je wilt. Als de baby geboren wordt en sprekend op je vriend lijkt heb je gelijk al je antwoord En anders heb je andere manieren om een dna test te doen volgens mij zonder wat te zeggen.
Ik kan me er niets bij voorstellen dat ik het de man van wie ik hou, de hopelijke vader van mijn kind, niet zou vertellen als er ook maar een kleine kans zou bestaan dat het groeiende kind in mijn buik niet van hem zou zijn. In jouw geval bestaat die kans, ook al is het waarschijnlijker dat hij wel gewoon de vader is. Sorry dat ik zo grof ben, maar hoe hou je dit vol!?
Ik zou er nu op dit termijn ook niks over zeggen. (Wel jammer dat je hier vanaf het begin niet eerlijk in bent geweest tegen je vriend..al was het toen uit. Nu maak je het lastig voor jezelf) Een dna test kan maar kost ook een hoop geld.
Als ik de data zo hoor lijkt t mij redelijk onmogelijk dat het van die andere persoon is.. Tenzij je dus nu al voorbij de 40 weken bent, maar dat ben je niet Je hebt circa 2 weken voor de test gemeenschap gehad met de biologische papa van je baby. Als je toen nog een avontuurtje hebt gehad met die andere man is dat de enige manier, is het 6 weken voor de test geweest met die andere, kan je wel ervan uitgaan dat hij dat niet is
Sorry dat ik nu pas reageer maar had niet meer gekeken. Maar ik heb na 17 juli nooit meer sex gehad met die jongen. Een week later echt elke dag met me vriend. En de echo wijst ook uit dat ik in augustus bevrucht ben. De laatste menstruatie zegt dat ik uitgerekend ben 13 mei en de echo zegt 16 mei.
Maar goed ik zal er zeker op terug komen als ik bevallen ben en meer weet dan laat ik het jullie wel weten. Dank jullie wel voor jullie reacties
Ik vraag alleen om even mee te denken meer niet. Jammer dat je zo reageert. Maar goed iedereen mag z'n menig hebben
Het is bijna onmogelijk dat het van persoon 1 is. Gewoon helemaal onmogelijk denk ik, sperma overleeft echt niet zo lang. Probeer lekker te genieten van je laatste weken zwangerschap Liefs