Waarschijnlijk al heel vaak geopend deze vraag.. Maar kan geen recente vinden.. Wij zijn na een iui zwanger van ons tweede kindje.. We hebben al een mooie zoon! Onze ouders zijn op de hoogte hier van dus die gaan dinsdag vragen hoe het er voor staat.. Dinsdag zijn we bij mijn moeder savonds dus wil het toch wel speciaal maken. . Maar hoe? De bekende shirts hoera ik word grote broer vind ik wat saai. . En meer als extraatje. . Laat de ideeën maar komen!! Alvast bedankt 😀
Ik heb mij moeder het goed nieuw verteld (spontaan zwanger na 9 iui's en een miskraam) door haar een extra verjaardagskadootje te geven ( echo foto) Mijn vriendinnen heb ik het verteld door m'n shirt op te lichten onder t mum van nieuw shirt waaronder een buikband zat met boy or girl?? Andere vriendinnen door het echo filmpje te laten zien onder de noemen: heb nu toch iets.. En vandaag op mijn werk verteld door een schatkistje neer te zetten die overliep van roze en blauwe chocolade met een kaartje er in: eet maar lekker op, mijn mama wil niet als enige met een dikke buik op de afdeling rond lopen, baby ...( onze achternaam) Succes met vertellen en onwijs gefeliciteerd!! Geniet er van
Het is nog erg pril.. Dus nog geen echo gehad. Nu vertellen we het alleen in een leuk jasje aan onze ouders.. en ik denk zeer snel mijn broer ook.. die trouwt op 3 mei.. normaal ben ik niet vies van een wijntje.. ga daar niet onder uit komen op zijn bruiloft dus. . 😁 Ik vind die chocolade op t werk erg leuk idee! ! Oh en natuurlijk hartstikke bedankt voor de geluks wensen! ☺
Wij zijn zelf ook nog inspiratieloos... Onze jongste weet nog van niks maar vraagt wel regelmatig wanneer hij niet meer de jongste is, dus voor hem vinden we het leuk om hem een shirt te geven met ik word grote broer...maar voor de oudste willen we ook nog iets leuks bedenken... En uiteraard ook nog om het aan onze (schoon) ouders te vertellen Kortom, ik lees dus even mee
Wees welkom! Ons zoontje word in augustus pas 2. . Dus die heeft het wel over broertje en zusje maar natuurlijk nog geen flauw idee wat hem te wachten staat 😊 Ik hoorde wel het idee voorbij komen om hen met blauwe en roze ballonnen binnen te laten komen 😀
Ik weet niet of je het ook saai vind maar je hebt borden/kopjes met op de bodem een tekst. Dus als ze haar koffie op drinkt/ eten op heeft ziet ze het.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wij zijn van plan om het de opa's en oma's met Moederdag te vertellen. We zitten nu te denken aan een fotolijstje met de echo of met een leuke tekst. Iets in de zin van, ' Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, maar als ik ben geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?' Of met een taart met roze en blauwe muisjes...
Dat foto lijstje hebben we gedaan toen we voor de eerste keer zwanger waren. Met een foto van de test en idd het gedichtje je kunt me nog niet horen je kunt me nog niet zien.. Als ik in augustus word geboren mag ik dan in dit lijstje misschien? Met moederdag kan een bos bloemen met blauw en roze bloemen ook leuk zijn?
Dat is ook een leuke idd! Koffie kopje met tekst op de bodem.. Poeh heb niet zo lang meer...is een eerste hulp bij oppassen ook leuk voor een 2e x?
Bij de eerste: Bij mijn ouders zwangerschapstest inpakken en door de hond laten geven(die vond het prima ) bij schoonouders fotolijstje met gedichtje en uitgerekende datum. Nu bij de 2de: bij mijn ouders verteld d.m.v autootje (politie) van mijn zoontje te geven met een briefje erin. Mijn zoontje kwam dan zijn autootje laten zien aan opa en oma. Op het briefje stond boefje 2 en dan de uitgerekende datum. bij mijn schoonouders tijdens gezamenlijke vakantie in huisje op de straat voor het huisje met stoepkrijt zelfde tekst maar dan op de straat. Dus toen we met zijn allen koffie buiten zaten te drinken en genoten van het uitzicht stond er ineens iets op de weg(is een rustige weg) kijk even op pinterest. staan veel ideeën op. Geslacht hebben we met 20 wkn echo bij 1ste meteen verteld en bij 2de mijn ouders: met hele familie aan tafel eten en dan op de groep whats app een foto sturen en dan afwachten wie het eerst op zijn/haar mobiel kijkt haha. Zelfde gedaan bij mijn schoonouders. echt leuk was dat.
Wij hebben dit gemaakt (zit foto bij als het goed is) gewoon simpele biscuitjes gedrenkt in gesmolten chocolade en daarna in mix van gekleurde muisjes gedept. Dit verpakt in folie en daar een kaartje met een badeend aan gehangen waarop stond; er komt er eentje bij! Dit hadden we ingepakt en als cadeautje onder de kerstboom gelegd (was eerste kerstdag) Werd erg leuk ontvangen
Stephie! van harte gefeliciteerd!! Super Wij zaten destijds samen in het augustus groepje, herkende je naam al haha. Wij hebben het aan mijn ouders verteld d.m.v. een taart, aan mijn schoonmoeder en schoonzusje verteld d.m.v. bedrukte mokken met: je wordt oma/tante november 2016. Hoever ben je inmiddels?
Hey daphne!! Ik vergeet jou niet meer! wij waren op dezelfde dag uitgerekend! Wat fijn dat je eindelijk weer zwanger bent! Heeft even geduurd of niet? Ik kan je niet vertellen hoe ver ik precies ben. . Ik gok op morgen 4 weken.. maar mijn ei sprong was heel vroeg dit keer.. Al op dag 12 dus heb geen flauw idee hoe ik het nu moet berekenen.. 😊
Haha klopt inderdaad! Erg leuk om te lezen dat jij ook weer in verwachting bent. Duim voor je dat het allemaal goed gaat! Daar ben ik ook geen ster in, in berekenen haha. Dat heeft bijna 2 jaar geduurd. Althans, in juli en september 2014 een mk, toen begon het hele onderzoekstraject, vorig jaar febr uitslag, maart met 6 weken een mk. Dit is na 2 jaar de eerste keer weer dat de zwangerschap in stand blijft. Erg spannend. Over 2 uurtjes weer een echo. In ieder geval heel veel plezier met vertellen!!
Jeetje een heftige periode dus voor jullie.. poeh! Ik duim voor jullie dat het deze keer wel helemaal goed gaat! ! Bereken is normaal niet moeilijk maar dan heb je een eisprong rond de 2e week en ben je dus 4 weken zwanger omdat die nu eerder al was weet ik het niet haha .. Dus ga morgen ochtend nog een test doen en als die mooi donkerder is geworden bel ik het ziekenhuis op ivm iui.