Hallo allemaal. Ik zit een beetje in een dilemma.. nu ben ik er sinds 4 dagen achtergekomen dat ik zwanger ben. Alleen nu twijfel ik een beetje van wie dit kan zijn. Met mijn vriend heb ik sex zonder condoom. ik heb dezelfde tijd ook sex gehad met iemand maar dit was wel veilig.. is er een mogelijkheid dat dit kindje ook van de persoon kan zijn met wie ik het veilig heb gedaan? Graag advies
Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100 procent veilig. Dus de kans is er natuurlijk. Maar grotere kans dat het van je vriend is. Maarrrr waarom heb je seks met een anders als je ook bezig bent met zwanger worden? Niet handig en tijd voor een goed gesprek met je vriend. Succes!
Dit is nu al een 2de topic van dit soort op korte tijd als je voor kids gaat heb je een sterke basis nodig en ga je niet vreemd ik kan dit niet begrijpen sorry maar dit moest ik kwijt verder als antwoord op je vraag : je kan van beide zwanger zijn want condoom is niet 100% veilig
Ja dat is een hele grote fout geweest. Condoom is niet gescheurd zoals ik weet maar toch blijft het hangen dat het ook van de andere persoon kan zijn, ook al is de kans heel klein
In t andere draadje staat nog de optie voor een voortijdige (dus prenatale) vaderschapstest, al schijnt die vrij duur te zijn.
Eerlijk? Kans is er! Ga met de Billen bloot en biecht het op. Nooit verzwijgen!! Mijn broertje ls niet van mijn vader en kwam daar heel laat achter. Van een wip zoveel ellende! Sterkte
Maar wat is je bedoeling precies met dit topic? Reacties uitlokken? Horen hoe onverantwoordelijk je bent? Horen dat een condoom inderdaad maar 95% veiligheid biedt (bij juist gebruik) zoals ook staat aangegeven op de verpakking? Of denk je dat de gemiddelde ZP-er een glazen bol heeft en jou nu kan vertellen van wie je zwanger bent? Wil je sex zonder zwangerschap? Laat een spiraal plaatsen. Kun je doen wat en met wie je dat wil. Of je dat dan met of zonder medeweten van je partner doet is natuurlijk geheel aan jou. Succes