beetje goedkope baby borrel voor thuis organiseren

Discussion in 'Zwangerschap' started by HVN2013, Aug 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Mijn vriend en ik zijn helemaal in de wolken. We hebben maandag de 20weken echo gehad en alles zag er goed uit. We zijn in verwachting van ons 2de kindje en we krijgen een 2de dochter. We zitten echt weer op een roze wolk haha.

aangezien mijn vriend lange werkdagen maakt is het heel moeilijk alle kraamvisite in te plannen dus we willen nu een baby borrel inplannen omdat het anders bijna niet te doen is.

Heeft nu iemand tips voor mij om een beetje goedkope babyborrel te regelen.
    Ik wil het thuis houden. En alle tips zijn welkom.

Dank je wel alvast !
    Groetjes chanelle

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Wij hadden gewoon heel simpel: frisdrank, sap, thee, koffie en bier/wijn klaar staan. Beschuit met muisjes, mini tompouces, mini roze koeken en roze snoephartjes uitgestald op tafel met leuke roze servetjes, kraambezoekboek ook ergens duidelijk neergelegd, wat statafels en natuurlijk roze versieringen (hingen er toch nog ;)).

Eerste rondje drinken verzorgden wij, daarna was het zelfbediening. Ook later nog wat hapjes (mini saucijzenbroodjes en kaas en worstenbroodjes, minipizza's), stokbrood met salades ed neergezet.

Hebben erg genoten en het bij de derde ook weer zo gedaan.

Zou zelf vooral goed kijken wanneer je het gaat doet, hoelang en of er vrienden/familieleden zijn die wat kunnen assisteren op de dag zelf (wel zo fijn: kan je zelf ook kletsen met iedereen en hoef je je niet heel erg bezig te houden met het verzorgen van je gasten).

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Voor een meisje lijkt me een goedkope babyborrel veel makkelijker als voor een jongentje! Je hebt in de winkel nl. zoveel roze dingen (tompoucen, roze koeken, bij bakker bart zelfs roze slagroomsoesjes). Daarnaast zou ik idd ervoor kiezen om naarmate de middag vordert saucijzenbroodjes, kaasbroodjes, stokbrood, salades, wat groenten met dip en nacho-chips met dip neer te zetten

Share This Page