Hoi allemaal! Ik ben nog maar 7 weken zwanger, maar heb al meer dan het dubbele aantal kwaaltjes die ik tijdens mijn hele eerste zwangerschap had Los van de steekjes, bijzonder grote en pijnlijke borsten, heb ik nu sinds een paar dagen een flink zeurderige pijn in mijn rechterheup. Nu ja, het is niet mijn heup zelf, maar nét daarboven. De pijn zit wel onder mijn nieren, dus een probleem daarmee sluit ik eigenlijk al uit. Nu ga ik morgen naar de dokter, voor de zekerheid, maar misschien herkent iemand dit? Zoals met weeën komt de pijn om de zoveel minuten opzetten en houdt dan heel even aan. Daarna ebt het weer weg. Alvast bedankt!
Voor het geval iemand ooit dezelfde klachten heeft, even een update! Het schijnt dus bandenpijn te zijn. Vreemde plek, maar het kan!
Bij mij zit die bandenpijn echt in mijn liezen en dan vooral aan de rechterkant maar daar bleek, tijdens de echo, de uk ook te zitten dus niet zo raar denk ik Hopelijk wordt het niet erger voor je. Ik vind die bandenpijn heel vervelend en vermoeiend dus succes ermee
Ik ben zondag 22 weken en heb nog steeds last van bandenpijn Al vanaf 9 weken maar dat komt omdat ik altijd buikspieren heb getraind. Deze zwangershap doe ik ook rustiger aan dan bij de vorige. Lijk er nu meer last van te hebben maar is waarschijnlijk omdat ze 4 jaar schelen dus vrij vroeg achter elkaar. Gewoon rustig aan doen als je er last van krijgt en probeer de dingen om je heen aan te passen aan je lijf. Overbelasten vind niemand leuk