Hoi meiden Nu ik weer een iui heb gehad ben ik weer zo onzeker, net of we alles weer helemaal opnieuw beleven ik lijk ineens alles vergeten te zijn van 2 jaar terug. Maar goed, ik heb dus maandag 23 jan in de.middag mijn iui gehad ben ik dan vandaag 10 of 11 dpo? En ik heb eergisteren een witte test gehad (checken of pregnyl eruit was) toeb gisterochtend 2 v 5 kruidvat positief hier niet op de foto te krijgen maar 3 vriendinnen hebben het ook gezien en binnen de tijd. Toen 1.5 uur later weer geplast en met die plas een early test van t merk kruidvat negatief, toen weer 2 uur later een action test (ja ik weet t ik lijk wel gek) leek het of ik in de verte iets zag . En vanmorgen met ochtend urine weer een 2 v 5 kruidvat negatief (of misschien in de verte iets maar kan ook zijn dat ik iets wil zien) met mijn zoontje testte ik 12 dpo pas voor het eerst en die was positief. Zou het nog kunnen denken jullie???? Ben weer zo onzeker sorry voor het lange verhaal.
Moment van iui kan je niet gebruiken om je eisprong te bepalen. Wanneer heb je pregnyl gezet en hoe laat? En welke test was eergisteren wit? (Merk)
Snap niet waarom iedereen zo vroeg test. Maar ok. Ik snap dat de wachtweken killing zijn. Je zit vandaag dpo 10. Ik zou als ik jou was zaterdagochtend en maandagochtend met ochtenurine gewoon de kruidvat 2 voor 5 euro doen. Hcg verdubbelt per 48 uur als er iets is.
Je eisprong was dan 23 januari rond 11.30 uur 24 januari is dan 1 dpo en vandaag ben je dan 10 dpo en kan het te vroeg zijn voor een posi test. Ik denk dat je gisteren op de kv nog posi hebt getest door de pregnyl en vandaag wellicht ook nog mega vaag. (Action is minder gevoelig dan de kv dus dat die dan eerder negatief is is logisch
Ja ik weet t stom stom stom. Ben door de wachtweken gewoon veranderd in een test verslaafde 🙈