Miskraam maar hormoon blijft stijgen

Discussion in 'Miskraam' started by MCR, Oct 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MCR

MCR Actief lid

Sep 26, 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Na anderhalve week steeds naar ziekenhuis te moeten ivm bloedverlies, is er vandaag vastgesteld dat er toch echt sprake is van een miskraam. Het vermoeden was er al, maar nu lijkt het zeker.... Behalve dat het zwangerschapshormoon stijgt. Afgelopen zondag was 1195 en nu 2100. Gyn. wilde eigenlijk niet meer bloed laten prikken naar aanleiding van de echo maar ik wilde dat toch wel, gewoon voor de zekerheid en omdat mijn lichaam weleens vaker atypisch lijkt te werken. Nu wil de gyn dat ik toch maar terug kom aanstaande zondag.

Ik zou eigenlijk vandaag 7wk en 2 dagen zwanger zijn maar het vruchtje lijkt op iets van tussen de 4 en 5 weken en is in die anderhalve week dat ik steeds echo's krijg niks te zijn gegroeid.

Verder zagen ze op de echo dat ik een cyste had dat hoorde bij de zwangerschap (??). Op de vorige echo dacht de gyn aan een eicel. Ergens ben ik wel bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Wie o wie heeft ook zo iets meegemaakt of heeft hier ideeën of gedachtes over?

gr,
    MCR

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hallo

Ten eerste sterkte :(

Ook ik kreeg een mk in begin dec, begon te bloeden en wist al genoeg. Echo gehad en het was nog even de vraag van ... Wie weet gaat het goed. Helaas toch uiteindelijk een mk gekregen. Nadat ik ons kindje verloren was bleef ook bij mij het hcg stijgen. Dit terwijl ik dus helemaal schoon zou zijn. Toen werd er even gedacht aan een bbz. Of zelf een nieuwe zwschap.

Het heeft erg lang geduurd voordat alles weer in orde was en mijn hcg op nul stond. Dit was pas eind februari ;) mijn hcg steeg zelfs een aantal keer, het was echt even schrikken allemaal. En wat er nu aan de hand was geen idee.... Het is een mysterie. Soms kan een lichaam geen afscheid nemen lijkt het wel.

Wel moest ik iedere week hcg prikken om te kijken of het nu gezakt was. Maar had je nu wel al een echo gehad om te kijken of je schoon was? Of ben je je kindje nog helemaal niet verloren?

Share This Page