Wie weet hoe lang het afkicken duurt? Al 3 dagen heb ik enorme hoofdpijn. Ik heb 5 dagen geleden afscheid genomen van de overmatige suikers die ik nog binnen kreeg. Maar toen kwam de hoofdpijn. Help?
Ik heb nu als ik wel teveel suiker neem, dat mijn energie naar het nulpunt daalt! Pff.... Voel me zoveel beter zonder zoveel suiker. Even volhouden zou ik zeggen...
Klopt. Is het afkicken van een "verslaving" Kan ook zo zijn dat je ineens slecht gaat slapen, of hartkloppingen krijgt! Heel bizar wat zoiets met je doet! Succes, ik wil ook weer beginnen...
Bij mij duurde het best lang,maar ineens was het over.Belangrijk is om heel veel water te drinken,dan kunnen de afvalstoffen je lichaam uit. Succes en hou vol!
Dat is wat vergezocht. Ketogenese vindt pas plaats als je bijna tot geen koolhydraten meer neemt. Dus als je alleen je koekjes en je chocolade laat staan, gewoon nog brood, pasta en rijst eet en niet naar nagellakremover ruikt, zal het allemaal nog wel meevallen. Die koppijn komt gewoon van het afkicken. Hetzelfde kan je krijgen als je ineens je koffie laat staan.
Ik ben nu bijna 3 weken bezig met afvallen en stink de laatste tijd echt onder mijn oksels...ieuww Komt dat door de ketose?
Nee. Je moet meer drinken; minimaal 2 liter water per dag. Beter is 3. En dan echt water, geen thee of koffie.
Vorig jaar ben ik van 1,5 liter cola op een dag overgegaan op alleen maar water en thee. Heb toen een dag of 4-5 hoofdpijn gehad.
Gewoon water lust ik helaas echt niet. Ik drink dus heel veel thee, gewone thee met smaakje of groene thee. En ik drink meer dan 2 liter per dag.
Ik heb het juist andersom, ik ben nu al een poos aan het afvallen mbv de sportschool. Ik eet nu behoorlijk gezond, als ik nu een keer zondig aan chocolade ofzo dan heb ik daarna echt hoofdpijn van al die suikers! wat doen suikers dan toch veel in je lijf!
Goed van jou! Wat een rotzooi is het ook! Ik had helemaal geen hoofdpijn toen ik stopte met suikers, wel sinds ik weer suiker eet, maar meestal moet je uitgaan van 1 week als je je voedingspatroon aanpast.