mijn bevalling 14-07-2009

Discussie in 'De bevalling' gestart door st3phanieej, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    ze is er dan eindelijk[​IMG]
    gister moest ik om half 8 in het ziekenhuis zijn werd ingeleid met 40weken en 6dagen
    toen werd ik ingeleid het kon zijn dat ik niet dezelfde dag zou bevallen als het niet zou doorzetten etc maar het zette gelukkig wel door[​IMG]
    om 11 uur begonnen me weeen ik had even gedoucht en toen braken me vliezen en moest ik gelijk onder de douche weer uit omdat ze in het vruchtwater gepoept had ik moest aan zo hartapparaatje vor de baby kon niet meer van me bed af dat was erg vervelend
    3cm ontsluiting had ik pas en ik trok het al niet meer toen kreeg ik een prik tegen de pijn dat hielp ff later gewoon weer pijn op 9cm ontsluiting bleef die hangen een uur naar de 10 ging zo langzaam en ik had al persdrang maar ik mocht nog niet persen heel de tijd proberen in te houden toen eindelijk 10 en ik mocht persen heb er iets langer dan n uur overgedaan het persen ik kreeg een knip omdat ze er ni doorkon toen kwam t hoofde eruit alleen schoudertjes bleven hangen de mensen op me buik duwen etc lukte niet toen moest alles snel gebeuren ik moest me omdraaien op me handen en knieen zitten en persen en hun eraan trekken hard en toen kwam ze eindelijk eruit wat was dat een opluchting zeg [​IMG]
    later zeiden ze ook als ze langer nog erin gezeten had had ze doodgegaan
    dus ben blij dat alles goed gegaan is[​IMG]
    18.47 is ze geboren noami
    en wat een schatje is het[​IMG] ze woog 4250 gram en 53 cm was ze
    eenmaal thuis was ook een drama had zoveel last van me hechtingen gingen onsteken 2x per dag sodabadje op een gegeven moment ging me wond open staan ook me baarmoeder schoot elke keer omhoog als ik liep waardoor ik erg pijn had maar gelukkig allemaal toch genezen nu

Deel Deze Pagina