help wie kan me helpen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door faye24, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hey Faye,

Vervelend zeg...Kan je wel vertellen dat het hoogst waarschijnlijk geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is ...heb daar helaas ervaring mee. En dat ging gepaard met veel bloed verlies. En continue pijn..
    Hoop dat het niks is meid. Succes ;)

2. Ha Faye, heel veel succes morgen bij de huisarts, zal aan je denken en voor je duimen. Slaap lekker x Bloempje

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Bedankt lieve meiden...hier is de pijn gelukkig zo goed als helemaal weg.Ook nog geen bloed te zien.Voel me verder brak,alsof de tractor over me heen gereden is(niet dat ik weet hoe dat voelt maar goed)Heel gek maar voel me niet zwanger meer,ik voel me nu meer alsof ik elk moment ongie kan worden.Kan vanmiddag bij de ha terecht,ze namen me gelukkig serieus,kan een vroege miskraam zijn.Dat lag het meest voor de hand en dat het bloedverlies nog komt.Pijn in je onderbuik in het begin van de zw was heel normaal maar zo extreem was niet goed.Maar dat wist ik eigenlijk al wel.Tot later allemaal met hopelijk goed nieuws.Knuffel

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik wil je dan even een positief antwoord geven..

de pijn die je beschrijft heb ik bij alle zwangerschappen gehad.. zeker in het begin maar ook aan het eind...

bij mij waren het mijn darmen.. juist omdat je beschrijft dat het ook naar je anus trekt kwam bij mij de herkenning.. je darmen lopen daar natuurlijk ook naar toe..het deed echt vreselijk pijn.. trok van onder in mijn buik naar mijn zij en rug en dan door naar beneden.. kon echt maar op 1 manier liggen en kon wel een uur duren. als ik dan na een tijd eindelijk naar de wc was geweest en een grote boodschap had gedaan (om het maar even netjes en gedetailleerd te houden) werd de pijn minder.. soms ook gewoon naar verloop van tijd..

hoop dat het je darmen zijn...maar snap je zorgen volkomen..

bij mijn mk's heb ik nooit pijn gehad of een waarschuwing.. geen krampen, geen steken.. ik begon gewoon te vloeien...

houd hoop meid...ik duim voor je

5. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @bruisje...nou heel erg bedankt voor je antwoord.Geeft me idd een beetje hoop.Zo herkenbaar want weet je wat het rare was..beetje vies wordt dit maar goed ik moest ook scheten laten tijdens de pijn en die stonken niet normaal ook deed zelfs een scheet pijn.Mijn ontlasting is sinds zaterdag ook raar,kan niet af of juist dun.Vreemd toch.Mijn moeder heeft ook een mk gehad en zei ook ik voelde helemaal niks begon alleen te vloeien.Nou ben nu echt erg benieuwd.Mijn moeder zei die pijn die je beschrijft kan je vergelijken met een bevalling.Nou als ik nog steeds zwanger ben kan ik de lol op.

6. Gelukkig geeft Bruisje ons nog een beetje hoop.
    Misschien zijn het toch wel je darmen Faye, ik hoop van wel. Zal voor je duimen. Hoe laat moet je bij de huisarts zijn?

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Bedankt bloemetje..moet om kwart voor 2 bij de ha zijn gaan ze urine testen en bloed afnemen..daar krijg ik natuurlijk weer niet gelijk de uitslag van.Je hoort van me

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Faye ben je al naar de huisarts geweest?

9. Ze moet om kwart voor 2 vanmiddag bij de huisarts zijn, dus ze zal nu wel onderweg zijn. Laten we duimen dat alles goed is.

10. twijfelaar

17 sep 2008
    75
    0
    0
    ooh faye...lees nu net je bericht...he bah! (ons internet deed gisteren niet!)
    Als ik het goed begrijp ben je vandaag naar de huisarts geweest. Hoe ging dat?Echt meid, ik hoop dat alles goed met je gaat!

Ik heb ook een miskraam gehad vorig jaar, het verliep bij mij niet zo, bij mij begon het met oud bloed.

ik denk aan je!

xxx

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi lieve meiden daar ben ik weer..met heel wat nieuws..heb een klotedag achter de rug..het begon bij de ha daar heeft hij een zwangerschapstest(weer)gedaan en die was lichter geworden dan eerst..daar hebben ze ook de urine op andere dingen nagekeken..dat was allemaal goed.Ik was er al bang voor maar bleef het maar bij dat.Vervolgens inwendig onderzoek en daar voelde hij een harde buik en een gevoeligheid die niet goed was.Ik moest gelijk naar het ziekenhuis..hij was bang voor een gezwel of weet ik wat(daar kwam ik niet goed achter)Er was spoed bij zei hij..nou dan schrik je je kapot eerst ben je verdrietig dat je kleintje waarschijnlijk weg is en dan zit je in de stress of je niks ernstigs hebt.Daar hebben ze bloed geprikt..ook op de hcg waardes en andere rare ziektes.Morgen om 11 uur moet ik terug komen.Al met al een vreselijke dag..nu is mijn 1e wens dat ik niks ernstigs hebt..dan verwerk ik wel dat mijn kleintje er waarschijnlijk niet meer is..snik.Het rare vond hij dat tot nu toe geen bloed te zien is..hij denkt dat dit later komt.Nou haal mijn banner maar weg.Bedankt voor jullie lieve berichten

12. twijfelaar

17 sep 2008
    75
    0
    0
    och faye....ik weet niet wat ik zeggen moet...
    Ik steeds keek al even of er al nieuws van je was...
    wat zul je je nu raar voelen, onzeker, verdrietig
    Ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen.
    Wij zijn er voor je, dan wel via het internet, maar ook dat helpt!

ik duim voor je , sterkte meid.

dikke knuffel

ik volg je.

13. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Dank je wel lieve twijfelaar..het is allemaal zo raar..eerst vraag je je af of je nog wel zwanger ben en even later zit je in het ziekenhuis voor ik weet niet wat.Hoop zo dat ik niks ernstigs heb..dan vraag ik me weer af waar het bloed blijft.Hij zei ik denk dat het toch de eerste voortekenen van een mk zijn..het bloed zal nog wel komen.Nou laat het maar komen dan weet ik ieder geval dat dat nog werkt..ben best verdrietig

14. Oooh arme Faye, zie je berichtje nu pas. Wat ontzettend eng allemaal zeg. Natuurlijk is het belangrijkste dat alles goed is met jou! Wat een onzekerheid nu. Hopelijk weten ze morgen meer. Is je mannetje een beetje lief voor je nu? Probeer je niet al te veel zorgen te maken en weet dat we aan je denken. Heel veel succes morgen! x Bloempje

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    O nee wat een rotnieuws... en helemaal zo onverwachts. Dat moet echt een klap in je gezicht zijn zo...
    Wat twijfelaar en bloempje al zeggen: we denken aan je. Ook al is het via dit forum en niet real-life, toch hoop ik dat het je een beetje steun geeft. Ook al ken je ons eigenlijk niet, we leven echt met je mee en hopen dat het morgen gigantisch mee mag vallen...
    Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht en dat je jezelf niet gek maakt. Er ligt tenslotte nog niets vast.
    Heel veel sterkte morgen en ik hoop snel wat van je te horen, je kunt hier alles kwijt he!
    Dikke digitale knuffel voor jou...*hugg*

16. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi Faye,

Ik lees net het nieuws. Wat verschrikkelijk moet dit voor je zijn. Alsof je een klap in je gezicht krijgt..Ik hoop dat met jou alles goed is.
    Heel veel sterkte vandaag als je de uitslag krijgt, maar ook voor de komende tijd!

Groet,

17. twijfelaar

17 sep 2008
    75
    0
    0
    succes en sterkte lieve faye!

je zal nu wel in het ziekenhuis zijn...

ik duim...

X

18. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Dag lieve meiden allemaal..heel erg bedankt voor jullie lieve berichten.Dat doet me goed en geeft me steun.Nou goed nieuws en slecht nieuws.Eerst het allerbelangrijkste:ik heb niks ernstigs geen ontstekingen/rare gezwellen of wat dan ook.Tja wat is het dan geweest want nu komt het:mijn hcg waardes zijn aanzienlijk gezakt...heb nog wel hormoon maar niet voldoende meer...mijn ukkie is niet meer.Toch blijft het een raar verhaal want nog steeds geen bloed te zien.Ook denken ze dat het de eerste voortekenen van een mk is geweest,gecombineerd met mijn darmen.Een hele erge samentrekking ervan.Al met al een vreselijke gebeurtenis.Voelde me al helemaal niet zwanger meer...snik.nou nu maar hopen dat mijn lichaam op natuurlijke wijze zich herstelt.Het is nu allemaal zo`n warboel en ben helemaal op.Gelukkig is mijn mannetje super lief.Ach schat nieuwe ronde nieuwe kansen..ben allang blij dat jij niks hebt en dat is het allerbelangrijkste.Bedankt allemaal

19. twijfelaar

17 sep 2008
    75
    0
    0
    he faye,

goed om wat van je te horen...ik ben blij voor jullie dat er geen nare dingen zijn gevonden bij jou.
    En dan je zwangerschap...wat een heftige situatie zo zeg...je lichaam laat je helemaal in de steek. Ik weet hoe het voelt. Het is iets ongrijpbaars en erg verdrietig. Ik hoop dat je ondanks alles een beetje rust kan vinden om bij te komen. Ik wens jullie veel sterkte.

dikke kus

20. Dag meisje, wat een verschrikkelijk rotnieuws, maar gelukkig niets ernstigs met jou aan de hand. Weet je bij mij kwam het bloed ook pas vijf dagen na die pijnaanval in mijn buik. Voor jou zou dat a.s. donderdag zijn toch? Moet je de rest van de week wel werken of kun je thuisblijven? Doe het voorlopig maar rustig aan en laat je lekker verwennen door je mannetje. Weet je trouwens dat ik zelf na mijn miskraam geen moment had stilgestaan bij hoe mijn vriend ermee omging. Hij was lief voor mij, maar schijnbaar had hij het er ook ongelooflijk moeilijk mee gehad maar dat hoorde ik pas twee maanden later ofzo. Hij praatte er niet over dus ik dacht dat hij het niet zo erg vond als mij. Misschien voor hem ook wat extra aandacht ;) Hopelijk kunnen wij hier jou ook een beetje bijstaan en weet dat je bij ons altijd je hart kan luchten.. Kus Bloempje

Deel Deze Pagina