Hallo allemaal, Ik heb hoogst waarschijnlijk rond 28/29 juni eisprong gehad en 29 en 30 ook geklust. 7 juli licht bloed verlies en 8 Julie en 9 Juli wat meer. Maar einde middag 9 juli was dit over tot ik naar bed ging geen bloedverlies meer gehad. ook had ik krampen en rare gevoel in onderbuik. Ben ook al hele week misselijk maar moet even vermelden dat ik momenteel ook in een stress situatie zit dus dat ik me daardoor ook niet optimaal voel. Nu heb ik 9 juli savonds dus nog gemeenschap gehad (gisteren) en vanmorgen weer wat helder bloed bij afvegen... Heb ik kans op zwangerschap of was de bloeding misschien gewoon vervroegde menstruatie? Eigenlijk zou mijn menstruatie pas a.s. zondag moeten beginnen.... Ik hoop op reacties... Zit zo in onzekerheid nu! Groetjes
Het bloed kan ook komen van de gemeenschap. Dus even afwachten wat het verder doet. Duimen voor iets goeds!
Weet je zeker dat je eisprong 28/29 juni is geweest? Spannend! Even afwachten.. Zou zo niet kunnen zeggen wat het is! Misschien dat je ei toch eerder is geweest en je menstruatie eraan zit te komen? innesteling? Door de gemeenschap... Succes met wachten!
100% zeker weet ik het niet maar wad daarna met ovulatie testen aan de slag gegaan en die werden alleen maar lichter geen Een keer een dikke overduidelijke streep.. dus denk toch dat ik hem net gemist heb.. We gaan het zien.. Ben wel ook steeds misselijk en normaal veel.langer ongesteld dan 2 dagen...
als zondag je nod is, kan je misschien ook nu nog niets zien op de early testen, misschien toch wachten tot zondag en dan een testje wagen?