help wie kan mij helpen???

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babycomp, Apr 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    meiden ik ben kapot

bloed hier!!! verdorie, dit kan toch geen innesteling meer zijn of wel dan???
    streepjes waren niet van pregnyl want heb van de week al twee nega testen gehad .

2. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    He ik snap dat je daarvan schrikt. Het hoeft niks te betekenen, maar het kan wel.....ben benieuwd naar je test morgenochtend. Tot die tijd: sterkte!!

3. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja baal echt heel enorm.
    maar heb net nog een test gedaan en die was veel donkerder maar ja ik ga er maar niet meer in proberen te geloven denk ik.
    morgen ochtend nog een keer kijken.

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    2,211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Bloed is enorm schrikken, en her is enorm vervelend, maar het hoeft niet iets ergs te betekenen.
    Zo lang je geen erge krampen hebt en echt stukken weefsel verliest... kan het van een innesteling zij of een adertje bij je baarmoedermond...
    Er loopt hier een kindje van 19 maanden rond na een zwangerschap vol bloedingen.
    Bloedverlies komt bij IVF zwangerschappen vaker voor.
    Houd moet!

5. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    chybou

ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik reken er maar niet op.
    tot nu gister wat rood echt heel weinig en nu bruin ook echt heel weinig maar toch ben ik bang dat het vandaag doorzet.
    heb net een test gedaan en die is zeker zo duidelijk als gisteravond. (niet helemaal eerlijk om te vergelijken want die van gisteravond is helemaal ingedroogd en dus duidelijker dan dat ie nog nat is:). maar die van vanmorgen is nu al net zo duidelijk als gisteravond.
    dat kan dan toch niet>?? moet toch lichter worden of gaat dat niet zo snel?

afwachten maar succes jullie allemaal heel erg bedankt voor de reacties.
    ik hou jullie op de hoogte! bedankt voor het luisterend oor.

6. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Nee, hij moet juist donkerder worden!! Positief blijven denken meis. Geef je kindje een kans. Bloed hoeft niks te betekenen. Zeker niet in de hoeveelheden die jij beschrijft. Als het mis gaat kun je er niks tegen doen, maar nu ben je zwanger en mag je daar van genieten!!

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    2,211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Het bloeden kan echt dagen aanhouden, soms iets ergersoms iets minder erg.
    En als je lichaam het kindje aan het afstoten is zouden je testen lichter moeten worden.
    Ik ga nog steeds uit van een bloeding, geen menstruatie.
    Heb je buikpijn? Dat had ik bij mijn vmk heel duidelijk wel (en mijn testen werden duudelijk snek lichter)

8. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    fijn al die positieve berichten. nee ik heb geen krampen. voel wel eens wat maar dat had ik afgelopen week ook alle dagen.
    heb nog steeds steken in de liezen en borsten zijn ook groter en toch donkerder dan begin vorige week. maar toch.....
    afwachten maar
    bedankt hoor.

9. violetta

violetta Niet meer actief

Ik duim voor je babycomp! En testen blijven donker dus houdt moed! Wanneer is je afspraak in zkh?

10. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    dinsdag zou ik bloed mogen prikken, maar had vorige week besloten om voor de urine test op 1-5 te gaan. dus heb geen lab formulier aangevraagd. morgen toch maar proberen om nog voor elkaar te krijgen.
    hoe is het met jou violet

11. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Hoe is het vandaag?

12. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    nog steeds geen bloed maar wel rugpijn. ik heb het al wel heel de week maar toch.....
    vanmorgen een sensitest gedaan maar die word niet echt donkerder ofzo, ook niet lichter. kent iemand die test? worden die gewoon niet zo donker?? ik las dat namelijk op internet dat het niet zulke fijne testen waren.

heb net heel stom een cb test gedaan nadat ik paar bekers water had gedronken (dus geen ochtend urine.) plus dat ik hem maar vijf seconde in opgevangen urine heb gehouden i.p.v 20 sec en die gaf aan dat ik niet zwanger was.
    dus ga er maar niet vanuit. want ik zit nu op wd 10 en dan moet hij toch wel zwanger aangeven ook al is het geen ochtend urine toch?

nou ja zal er vanmiddag nog 1 kopen en kijk dan even of ik het vanavond doe of morgen. die stomme hoop ook..........

13. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Zo liepen mijn testen op. Donker worden duurde lang na het testen. Dit is vanaf NOD met steeds een dag ertussen.

14. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    De eerste drie wat dichter bij.

15. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    IMG_1492.jpg

IMG_1490.jpg

ik heb net nog een test gedaan. (EN NU HOU IK ECHT OP!)
    gewoon een huismerk, niet met ochtendurine.
    ik heb geen idee wanneer ik ongi moet worden hou al jaren niet meer bij. ik heb 10 dagen geleden een tp gehad en 17 dagen geleden de pregnyl (dat is toch het medicijn wat je eisprong opwekt?) en dus 15 dagen geleden de punctie.

wat denken jullie?? zou het toch misgaan?
    heb zaterdag minimaal bloedverlies eerst beetje rood daarna beetje bruin samen absoluut nog geen inlegkruisje vol:) (sorry)

nu al sinds gistermorgen geen bloed meer. zou het dan toch nog mis gaan. want de testen zijn niet echt duidelijk donkerder ofzo?
    heb vier dagen getest met sensitest en die worden niet donkerder en ook niet lichter.

wat denken jullie??

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    2,211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Het donkerder worden van de sensitest dipstik (dus die teststrookjes) was bij C. om de dag duidelijk. Elke keer met ochtendurine. Steeds een beetje donkerder. Ik had bij 6 weken pas een knaltest.
    Aan jouw test te zien ben je gewoon hartstikke zwanger!
    CB heeft meer hcg nodig dan sensitest of KV. Ik heb pas een Predictor test gedaan bij 5 weken, met ochtendurine.
    Ik zweer zelf bij sensitest en KV.

Heb je al gebeld voor een bloedtest?

Mijn ervaring is dat als het mis zou gaan zou je nu flink ongesteld moeten zijn en goed buikpijn moeten hebben.

17. MamEllen

MamEllen Actief lid

Sep 18, 2013
    148
    0
    0
    Nou babycomp...ik denk dat het nog steeds goed zit hoor! De test is goed, weinig bloedverlies..bij een miskraam was er idd al wel meer pijn, en bloed geweest. Houd nog even de moed erin!! En anders de gyn bellen. misschien kan je even langs komen?

18. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Hoe was je test vanmorgen? En hoe is het met bloed en zo?

Ik duim voor je hoor!!

19. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi ho

ik heb vandaag geen test gedaan tenminste geen urine. heb er nu genoeg geld naar toe gedragen:)
    vanmorgen bloed test en als goed is bellen ze me vanmiddag. maar belgie belt altijd laat dus je hoort het vanavond!!!

trouwens geen bloed dus moet haast wel goed zitten.... normaal ben ik in elk geval altijd al ongi.
    we gaan het horen.
    hoe is het met jou>?

20. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi

hier update: heel leuk weten we nog niks.
    hcg was 57 absoluut positief noemen ze dat in het ziekenhuis. maar ik moet eind deze week weer testen. verdorie. blijf je nog in een onzekere situatie zitten.
    is 57 zo laag dan???? ik heb er geen idee van.

nou word nog een lang weekje zo!!
    tot snel

Share This Page