help wie kan mij helpen???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babycomp, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Pfff nou weet je nog niks! Wat stom.
    Ze gaan denk ik vooral testen of het snel genoeg stijgt. Als het aan het einde van de week 59 is, dan gaat het niet goed. Als het netjes om de dag verdubbelt wel.
    Sterkte nog maar! Geen bloed is goed!

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dat is goed nieuws en past ook bij de zwangerschapsduur.
    Eind van de week wordt dan duidelijk of de zwangerschap zich voortzet en de hcg waardes oplopen.

Poeeeehhh! Spannende week zeg.
    Ga enorm hard voor je duimen!

3. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Hoi babycomp,
    Is prima waarde !!! Gemiddeld is de hcg 25 bij vier weken zwangerschap maar kan per zwangerschap en vrouw verschillen.
    Nog een keer testen is om te kijken of de hcg goed stijgt.. Maar das bij elke zwangerschap zo alleen wordt het dan niet getest via bloed.

Probeer maar vast te genieten want je bent zwanger!!
    Vertrouw op je lichaam .. Geen bloed is goed ! :)

4. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat denk ik zelf ook steeds maar, geen bloed is goed.
    ik kan me niet voor stellen dat het niet goed zit, Kijk een leeg vruchtzakje enz erbuiten gelaten. maar kan me niet voorstellen dat ik niet zwanger ben of miskraam is geweest.
    men man zegt steeds een voorteken van miskraam maar volgens mij kan je dat toch echt niet zien aan een waarde hoor.

maar afijn we zullen het zien maar tot nog toe voel ik me gewoon zwanger hoor. en ben ik voorzichtig beetje blij.
    ben wel bang om teleurgesteld te raken want die heb ik laatste half jaar iets te veel gehad.

ik hou jullie op de hoogte. heel erg bedankt voor jullie reacties erg fijn.

5. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Ja het blijft afwachten deze week.. Als je hcg blijft stijgen en je krijgt die bevestiging kun je pas echt gaan genieten!
    En wachten is het ergste ik weet t.... Zoveel mogelijk afleiding zoeken..!

6. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik heb me gisteren ingehouden, maar ben nu toch wel erg nieuwsgierig hoe het met je gaat?! Is het bloeden gestopt? Wat doen de testen?

Was het maar vast vrijdag!

7. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    He TO ik hoop dat het goed gegaan is. Hier heb ik vorig jaar precies hetzelfde meegemaakt. Bij mij is alles goed gekomen en we hebben een mooi knulletje gekregen begin van het jaar.
    Ik heb trouwens met 6-7 weken nog een paar een bloeding gehad.

8. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    #48 babycomp, 1 mei 2014
    Laatst bewerkt: 1 mei 2014
    hoi dames

met mij gaat het goed. nee hoor het is met de paar druppels bloed zaterdag gebleven.
    ik ben vandaag wezen bloed prikken en als alles mee zit (en dat zou hier een wonder zijn) hoor ik zo meteen de uitslag en anders morgen.
    spannend. maar ja geen bloed,,,,,,,,,,,,,,,,,????!!!!!!!!
    we zullen zien ik hou jullie op de hoogte.
    nog steeds rugpijn wat toch wel wat links zit dus hoop niet op bbz maar geen krampen ofzo. bij men zoontje had ik ook wel erg last van de onder rug maar weet niet meer precies of dat nou links of in midden zat.
    we zullen moet afwachten. hoe is het met jullie??
    elvira is je buik al gegroeid>??

9. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier geen goed nieuws hcg gedaald.
    man wat een k*t zooi had zoveel hoop en vertrouwen dat het goed zat echt ...................... wat een ellende

10. violetta

violetta Niet meer actief

Knuffel. En sterkte. Goed balen..,

11. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ahh nee, wat k*t nieuws!! Wat zul jij balen meis! Ook ik had vertrouwen, helaas....
    Heel veel sterkte met het een plekje geven. Ik denk aan je!

12. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Wat ontzettend kl#te !! Sterkte ..

13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Heel veel sterkte meis!

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Oh wat ontzettend balen. Wat rot! :(
    Je had zo'n goede hoop.
    Heel veel sterkte!

15. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hoe is het nu met je meis?

16. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi evira fijn dat je zo naar me vraagt, echt soms zo jammer dat je op zo'n forum 'vrienden' lijkt te hebben die in echte leven hier niet echt bestaan.

maar het gaat wel eigenlijk weet ik zelf niet zo hoe ik me voel. ik kan denk ik mezelf ook moeilijk uiten, wil absoluut niet zielig zijn. denk ook vaak kan veel erger. (is natuurlijk ook zo)
    is gewoon lastig om nu weer het vertrouwen te krijgen om voor de cryo's te gaan. om weer positief te worden.
    ergens ben ik ook bang om dit nog een vier keer mee te moeten maken. want die wachtweken en die twee vroege miskramen hebben er goed ingehakt.
    ook ben ik nog steeds niet ongesteld. dus ik snap er ook niet veel van.
    zou ik nu ook nog eens kans hebben op een buitenbaarmoederlijke zw? normaal als het mislukt ben ik altijd het vorige weekend ongi.
    heb ergens gelezen als je hcg laag is dat je dan meer kans heb op bbz?

maandag moeten we op eindgesprek en wil dan toch nog eens duidelijk vragen of we er toch niet twee terug mogen. dat is namelijk ook bij mijn zoon gebeurt. en ergens denk ik dat dat er voor zorgt dat ik niet die vroege miskraam krijg.
    want de arts heeft zelf gezegd dat de 1 de ander helpt.
    natuurlijk heb je meer kans op twee en natuurlijk is dat meer risico vol maar ja ik vind het ook zonde om er vier te verspillen.

sorry voor lang verhaal. hoe is het bij jou?? buikje al zichtbaar??
    geniet ervan hoor.!!!! en hebben jullie nou ook icsi gedaan of iui?

17. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    Ow nee....Babycomp.....Ik dacht zo dat het goed zat! Wat vreselijk voor jullie!

Wat betreft twee terugplaatsen, ik heb het van de week ook ergens gelezen dat bij twee terugplaatsen de een de ander kan helpen! Ik zou het zeker vragen! Succes meis! En toch veel sterkte gewenst de komende tijd!

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Je bent er misschien nog niet aan toe, maar ik had ook geen vertrouwen in cryo's.
    Zie mijn banner...

19. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi bedankt voor jullie reactie.

mamellen dat ga ik zeker maandag vragen. hoe zit het bij jou? wanneer mag jij testen. hoop op beter bericht.

chybou: ja ik weet het het vertrouwen komt ook wel weer terug.
    en jullie nog wel een tweeling heel leuk hoor. ook wel risicovol maar lijkt mij echt heel mooi. mag ik vragen hoe oud je bent? want bij mij doen ze heel moeilijk om er twee terug te laten plaatsen.
    terwijl heb bij onze zoon wel is gebeurd. ik heb daar dus meer vertrouwen in. vooral om het nu al twee keer vroeg mis is gegaan.
    maandag moet ik op gespreken hoop dat ik het voor elkaar krijg.
    want zou toch zonde zijn om nog een keer vier cryo's verloren te laten gaan omdat ik er geen twee terug krijg.

hier nog even voor de ervarende onder ons.

mijn hcg is dus gedaald maar ik ben nog steeds niet ongesteld. hoe kan dit?? heb ik kans op bbz? ben al gestopt met de progesteron. (alhoewel ik daar bij andere keren altijd gewoon ongesteld werd door de bolletjes heen)

ik word normaal als het mislukt vorig weekend ongesteld. niet dat ik nog denk dat goed zit maar dan word ik ook maar liever ongesteld ook hoor.

20. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Volgens mij moet bij een BBZ je hcg juist heel hard gaan stijgen en niet dalen. Maar als je je veel zorgen maakt, kun je altijd vragen op de afdeling!

Ik kan me niet voorstellen dat je met 2 cryo's minder kans hebt op een miskraam. Wel dat er dan bv eentje blijft plakken. Zijn ze per twee ingevroren? En vanaf wanneer mag je er dan 2 terugplaatsen? Pas bij de laatste poging?

Hier gaat alles voorspoedig. Mijn buik groeit inderdaad al! Wij hebben alleen IUI gedaan, maar dit kleintje is home-made!

Heb je nog getest of niet? Misschien heb je nog voldoende hcg om een ongesteldheid tegen te houden?
    Tegen beter weten in, hoop ik stiekem dat je kleintje toch groeit, maar dat zal wel valse hoop zijn.

Nogmaals heel veel sterkte. Ik denk aan je.

Deel Deze Pagina