hoi ja ik denk inderdaad dat dat valse hoop is. iets wat daalt kan nooit goed komen. maar inprincipe mag je pas wanneer je 35 ben er twee terug. vroeger was dat ook de laatste poging,. er is bewezen dat de ene embryo de andere helpt. klinkt een beetje lullig. maar zo zei ook de arts bij ons het. dus vandaar dan ik die miskramen daar nu maar op steekt. maar hoeft er natuurlijk niet mee te maken te hebben. oke dus als ik het goed begrijp hebben jullie gewoon zelf inseminatie gedaan zonder hulp van zh?! fijn! leuk zo'n buikje geniet ervan hoor. al wat spullen uitgezocht>?> ook al is het vroeg, altijd leuk
Hier mag je er de laatste poging twee terug, en volgens mij zeiden ze toen als je boven de 30 bent plaatsen we er twee terug als het een "slechtere" kwaliteit embryo's is. Hoe voel je je? Kun je een beetje afleiding vinden? of heb je je er al bij neergelegd? Ik heb positief getest....maar mag maandag/dinsdag pas testen. Maar heb er al drie testen aan gewaagd. en alle 3 positief! Ik had tweede paasdag de tp.
klinkt goed! hoop dat voor jou beter nieuws blijft~!!!. geniet ervan! hier nog een beetje in de moeheid en frustratie modes. komt allemaal wel weer.
Ha meis, Even checken hoe het met je is!? Komt er al iets los qua ongesteldheid? En hoe voel je je emotioneel gezien? Wij hebben inderdaad zelfinseminatie gedaan. En we hebben best al veel spulletjes. Het meeste gekregen, maar ook dingen gekocht. Gewoon te leuk om te laten liggen soms
hoi evira; ja ben vanmorgen ongesteld geworden, dus dat is dan ook weer opgelost. en emotioneel gezien gaat het wel, weer even de moed oppakken en dan komt het wel goed. ik heb gelukkig een hele fijne man/ relatie en kunnen er goed over praten. Samen komen we hieruit! met zen drieen eigenlijk natuurlijk ja zo leuk, ik weet nog hoe het voelde met een beginnend buikje in de prenatal lopen, haha alles vond ik te leuk om te laten liggen. geniet ervan hoor!!!!
Toen wij de eerste keer bezig waren met zwanger worden mochten we bij IVF 2 al twee cryo's terug laten plaatsen. Ook toen we door moesten naar IVF 3 mochten we twee verse emmy's terug. Daar is onze dochter uit ontstaan. In totaal hebben hebben we 3 dubbele TP's gehad. Destijds nooit een probleem. Nu, voor kindje nummer 2, ook weer een dubbele TP... maar dat is een enorme discussie met het ZH geweest. Mocht er een meerlingzwangerschap, met complicaties, ontstaan uit een dubbele TP dan zou de verzekeraar de kosten op de kliniek kunnen verhalen. Wij hadden embryo's die met zijn tweeën ingevroren zaten in een rietje. Om 1 embryo terug te plaatsen moesten beide embryo's ontdooit worden en er 1 weggegooid worden. Wij wilden dit pertinent niet. Het idee... Uiteindelijk mochten we een dubbele TP omdat de embryo's uit onze derde IVF ronde ontstaan waren. De regels rondom het dubbel terugplaatsen zijn dus verscherpt en sommige ziekenhuizen gaan hier heel rigide mee om.
hoi chybou: bij ons precies hetzelfde verhaal wat tp betreft. bij onze zoon mocht het nog wel maar nu absoluut niet meer. nou jullie hebben groot gelijk hoor. ik zou dat ook pertinent niet willen,,, 1 weggooien. absoluut niet. gelukkig zitten ze wat dat betreft nu per 1 in het rietje. nu doen ze er ook nooit geen 2 meer in een rietje, tenminste niet onder de 35. geniet van je zwangerschap alles goed verder.
hoi evira: ja hoor het gaat al wat beter, we moeten gewoon hoop blijven houden, we hebben nog vier kansen dus dat is best nog een grote kans. volgende cyclus maand dan gaan we er weer voor. al weet ik niet of ik nog vier teleurstellingen aan kan. maar ja afwachten maar. hoe is het met jou?? voel je de baby al? zal anders vast niet zo heel lang meer duren!. heel leuk en apart vond ik dat. geniet ervan. lief dat je aan me denkt!! ik denk met jou mee
Hey babycomp. Succes weer de komende periode. Heftig allemaal. Wat raar die verschillen in zkh. Bij ons is ook boven 35 mag je 2tp. Maar ook bij je derde ivf poging. Ongeacht je leeftijd.. Hoop dat je het niet nog 4keer door hoeft te maken maar dat al eerder 1 blijft plakken! Ik ga voor je duimen!