Hoi alleemaal, zit in mijn tweede behandeling (iui) Heb op mijn 3e dag vijf dagen lang 2 x clomid gehad, op dag elf folikel meeting drei zeer grote eiblaasjes aanwezig. (meeting was 24) Dus moest meteen ovulatie test doen, die ook meteen posi was. Dus thuis pregnyl5000 gespoten. half uur daarna meteen hevige pijn in mijn linker onderbuik,trekt tevens naar de rug toe! Licht bruine afschijding erbij(sorry voor de vieze detail). Vandaag naar de Gyn geweest iui behandeling gehad maar de eitjes zaten er nog steeds, dus gyn zei al dat ik er weer last van kreeg vandaag! Wat nu dus het geval is, heb zeer hevige last weer in mijn linker kant onderbuik met trekken naar de rug! Maar heb er nu wel bij het plassen rode bloeding! Wat kan dat zijn? Wie weet er meer van Help please iemand die me gerust kan stellen! Ben ten einde raad en ben bang...! Kan morgen vanaf 8uur pas bellen!
Geen idee! Een kleine bloeding kan na een IUI volgens mij wel...en die krampen had hij/zij al voorspeld. Als het uit te houden is morgen meteen bellen maar als je het echt niet vertrouwd kan je altijd het zh bellen (daar is als het goed is altijd een arts voor noodgevallen bereikbaar). Heel veel succes!
Ben alleen niet in behandeling van het ziekenhuis, maar bij een prive kliniek! Vandaar ook de kleine paniek!
Dan kan je alsnog het zh wel bellen toch? Daar zitten ook artsen! Heeft de kliniek helemaal geen noodnummer? Wij zijn ook bij een prive kliniek geweest en daar was volgens mij altijd een soort van plan B als zij gesloten waren..... Is het uit te houden of vertrouw je het echt niet?
Door Clomid kun je een zeer versterkte eisprong hebben! Heeft de privekliniek geen noodnr? Want dat lijkt me idd echt wel zoals Elmo opperde. Ik had ooit een inwendige bloeding bij eisprong die veel pijn veroorzaakte. Dat kon verder geen kwaad en ik moest 2 paracetamols tegelijk innemen als het zich ooit weer voor zou doen. Ik had het gevoel dat er een leger door mijn buik liep te marcheren met naalden!
ik zou je temperatuur even in de gaten houden. ik zou (persoonlijk) even tot morgen wachten met bellen. ik had ook altijd kram na de IUI en heb dat alle 5 keer gehad. bloedverlies kan volgens mij ook voorkomen. misschien even googlen?
Tja het ligt aan de grootte maar kan dan idd afgeblazen worden...risico op een meerling wordt dan wel erg groot.
De prive kliniek heeft geen ander nr. maar het begint wat af te zakken heb er een warm kruikje op gedaan en dat helpt! Paracetamol had ik al ingenomen maar dat vondt ik niet echt helpen! Vandaar dus ook de kreet...!Het bloedverlies is alleen bij het plassen verder niet echt, waarschijnlijk is het zoals Sens al noemde, dat hoop ik temienste! Ik wacht nog effe af en anders kan ik altijd nog bellen! Bedankt voor jullie steun!
Hij noemde idd wel dat het een kans was op een meerling! Maar dat was vorige maand ook zo toen waren er zelf vijf eiblaasjes en op het laatst waren er vier! Al het raak zou zijn en het wordt een meerling dan zien we dat dan wel weer! Als het maar lukt en gezond is!
Ja, .... ik zou het ook wat eng vinden (zien we dan wel vind ik ook niet echt een heel sterk uitgangspunt). Ik hoop dat het allemaal goed gaat en je zwanger raakt (van niet meer dan 2 ). Elmo
Bij mij gaat een IUI ook niet door als het er meer dan 2 zijn....zou wel willen dat het er 2 zijn al is het lichamelijk heel zwaar. Heb altijd 2 kids gewild en na een eventuele zwangerschap houdt het voor mij gezien mijn leeftijd al op...
bij ons doen ze iui tot en met 3 eiblaasjes. Bij meer wordt het afgebroken. En als je echt zo'n pijn hebt en het niet vertrouwd dan zou ik toch het zh bellen en zeggen dat je in een privékliniek zit. Maar net na de iui heb ik dat ook altijd, maar niet in zo'n erge mate. Je voelt het zelf het beste aan denk ik.