utrogestan vaginaal

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by xsterretjex, Jun 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xsterretjex

Jun 12, 2008
    10
    0
    0
    zelfstandig
    diksmuide
    hoi, dag dames,

waarschijnljk het zoveelste topic met dezelfde vraag maar pff kwou toch eventjes jullie gewaarwordingen vragen.

Ik heb voor deze cyclus 100mg clomid genomen en dan 5000IE pregnyl gekregen, vanaf cd 17 neem ik nu ook 600mg utrogestan vaginaal.
    maar welke bijwerkingen kregen jullie daarvan?
    de bijwerkingen van pregnyl ken ik...maar utrogestan niet echt....
    mijn gyné zegt dat de bijwerkingen meestal voorkomen als ze oraal worden genomen en niet vaginaal want dat he dan lokaal werkt of zo...

om zwanger te raken van mijn dochtertje heb ik HRF pompje gebruikt + menopur + pregnyl + utrogestan maar khad nagenoeg geen bijwerkingen....nu dus wel;...

zucht...'t is allemaal zo zenuwslopend....

lieve groetjes
    van een wat sippe sterretje

2. xsterretjex

Jun 12, 2008
    10
    0
    0
    zelfstandig
    diksmuide
  3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb geen idee
    ik heb het ook wel gebruikt maar kon niet zeggen dat ik er echt klachten van kreeg... meer last van de pregnyl denk ik ;)

heel veel succes meid

4. xsterretjex

Jun 12, 2008
    10
    0
    0
    zelfstandig
    diksmuide
    dankje Caruli,

't is zo hatelijk die wachtperiode hé

kheb gewoon echt een dipdagje vandaag;..
    toch bedankt voor je reactie...en ik duim ook voor jou dat het erg vlug lukt!

liefs,
    sterretje

5. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    ik werd ontzettend moe va de utrogestan en kon me er niet goed door cencentreren.Dan reed ik auto en viel ik bijna in slaap.Of ik kijk of ik over kan steken en als het kan steek ik over, maar midden op de weg schrik ik me een hoedje, dan heb ik het idee dat ik niet gekeken had,was ik alweer vergeten.

Van de pregnyl had ik iid meer klachten, de ene keer meer als de andere keer

6. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ook ik werd er heel erg moe van maar ook had ik hele pijnlijke (.)(.) en ze waren ook voller dan anders!

Verder ging het wel moet ik zeggen!

7. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Word ook heel moe van utrogestan. En ik vind het gewoon vies... :)

Share This Page