Help, wie kent dit??? Is dit positief?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Miekiej88, Dec 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ik zie ook vrij duidelijk een licht streepje. Niet iedere innesteling is even snel compleet en niet iedereen maakt even snel HCG aan, dus ik heb best goede hoop voor je. :) Ik zal duimen!!

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Die middelste foto is toch een keurige positieve test. Ben heel benieuwd naar zaterdag, maar ik ben hoopvol gestemd hoor.

3. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Nou ik ben dr weer vroeg bij. Nog steeds weet ik het niet. Test gedaan maar deze bleef de eerste 10min wit (beiden erg verdrietig) maar toen kwam er lichtjes pas een streepje. Ik heb een foto gemaakt ong 20min na testen en weer een licht streepje. Helaas is deze niet donkerder als 2dgn terug ook al oogt dat op de foto misschien zo. Ik weet het echt niet meer hoor. Foto staat in fotoalbum.

4. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    En nu na een halfuur is het een overduidelijke test (duidelijker als 2dgn geleden) maar ja waarom gebeurt dit elke keer zo laat. Word hier zo onzeker en verdrietig van.

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Jeetje wat vervelend. Het lijkt me positief dat het streepje steeds duidelijker wordt, maar waarom nou niet binnen de tijd. Hou je hem lang genoeg in de urine?
    Ik zou bellen naar de ivf poli en het voorleggen. Misschien willen ze een bloedtesten doen.

6. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, doe je dit zelf niet aan. Bel de afdeling en laat een bloedtest doen. Meer zekerheid kun je niet hebben. En als je dan positief test, kun je 2 dagen later weer komen om te zien of de waardes stijgen. Ik mocht zelfs geen thuistest doen en als ik het zo lees ben ik daar heel blij om.

Sterkte meid!

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Ja ik zou wel willen maar in ons ziekenhuis is het niet gebruikelijk om bloedtest te doen en moeten we juist thuis testen. Heb 2 dgn geleden contact gehad en ze zijn daar erg terughoudend in helaas. Ik moest maar blijven testen dus vandaar...:(

8. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Koop vandaag een ander soort test, clearblue ofzo. Je nu telkens dezlefe, misschien heb je wel een slechte reeks te pakken ;)

9. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Inderdaad een ander merk proberen.

10. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Ja vanmiddag CB met weken indicatie kopen en morgen vroeg weer testen. Ohhh wat spannend dit...

11. sankyra

sankyra Actief lid

May 5, 2011
    377
    1
    18
    Female
    Pesaja
    HeescH
    Hey meis ..

Mijn zus had dit jaren terug ook toen ze van haar eerste zwanger was ... test gaf eerst 1 streepje aan dus ze had zo negatief .. keek ze half uur later weer was die positief maar ze had wel het idee klopt niet .. toen deed ze een andere test van ander merk en die gaf meteen positief aan .. dus het kan nog alle kanten op meid ...

Heel erg veel succes ...
    mijn duimen draaien voor je .

12. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Jij maakt het echt spannend! Ik ben benieuwd morgen! Succes!

13. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Jaaa de spanning was zeer hoog en heb zojuist een CB test gedaan. Zie fotoalbum.
    We kunnen het niet geloven er staat echt zwanger zwart op wit.
    Mijn enige angst is nog dat ik met 1-2 weken bang ben voor deze tijd te weinig hcg te hebben. (16dgn geleden terugplaatsing) zou er dan niet al 3-4 weken moeten staan of is dat nu heel raar dat ik dat vraag.

14. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Ik bedoel dat er 2-3 op het scherm zou moeten staan ipv 1-2 aangezien ik nu 4weken+3dgn na terugplaatsing zit. Ben zo onzeker en durf nog niet te juichen.

15. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Misschien had je waterige urine, dat vertekent natuurlijk ook! Of een late innestelling? Succes!

16. Blabla01

Blabla01 Actief lid

Jun 4, 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :)
    De indicator geeft het aantal weken na de bevruchting aan, dan zit je net op de grens van 1-2 en 2-3. Het klopt vast! :)

17. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Jaaaaa! Gefeliciteerd!
    En het is een indicatie, hè! De een maakt minder hcg aan dan de ander.. Lekker van genieten nu!

18. sankyra

sankyra Actief lid

May 5, 2011
    377
    1
    18
    Female
    Pesaja
    HeescH
    Klopt wel ... ik had bij me eerste zwangerschap ook eerst 1-2 staan toen was ik ook 3-4 weken aantal dagen later stond er 2-3 .. dus het kan wel ;) ..

je weet natuurlijk nooit precies de tijd stip van de inesteling probeer ondanks de angst er ook van te genieten ... wie weet kan je een vroege echo krijg, dat heb ik toen wel gehad omdat ik het niet kon geloven ;) ..

Alvast een kleine felicitatie vanaf deze kant ..

xxx

19. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Jaaa zo dubbel echt heel blij maar durf ook niet te juichen. Gebeld met ziekenhuis en kon morgenvroeg zwangerschapstest komen doen. Helaas geen bloedonderzoek. Misschien kunnen ze mij daar wel iets geruststellen.

20. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Gefeliciteerd! :D

Share This Page