Hoop dat ik mezelf kan bedwingen tot iig dinsdag...woensdag is NOD. Heb nog nooit voor NOD positief getest. Maar iets in me zei dat ik moest testen....
@Nikki15 Ik zat destijds bij jou in het NOD groepje van eind november 2017...Net als jij heb ik toen een miskraam gehad Ik zat toen trouwens onder een andere naam, ik heb mijn account verwijderd maar is toch weer gaan kriebelen, en heb toen weer een nieuw account aangemaakt Ik ben blij te zien dat je weer een mooie positieve test in handen hebt, en zo onverwacht! Wat een prachtig cadeau zo op het einde van het jaar, geniet ervan!!
Fijn te zien dat je kennelijk snel daarna weer zwanger bent geraakt. Gefeliciteerd! Dit voelt echt als een kadootje...zo niet verwacht (of gepland ) We hebben zelfs net een reis naar Rome geboekt en de zomer vakantie gepland...en waren al plannen aan het maken voor een rondreis Indonesië volgend jaar . We wilden meer gaan reizen nu de meiden groter en zelfstandiger zijn. Moeten wel even omschakelen, maar het besef begint te komen. Maar goed...woensdag is mijn NOD. Dan nog maar een keer testen om te zien of ze oplopen
Nog steeds voor NOD.... (1 dag) Blijf het zo ongelooflijk vinden dat het raak is en dat ik zo vroeg voor NOD toch wel zo duidelijk test....wat een kadootje