help wie kijkt er naar mijn ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door natjuh026, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Hallo Meiden,

Na een periode van ivf pogingen hebben wij besloten om de laatste poging even uit te stellen. even geen mmm meer. We hebben zoiets van we laten de natuur zijn gang gaan. Wel hebben we besloten om ovulatietesten te gebruiken. Maar nu komt het
    16 mei menstruatie
    26 mei begonnen met ovulatietesten. 2x per dag
    31 mei / 1 juni positief 1x per dag testen
    7 juni. testen blijven positief.

Weten jullie wat dit kan zijn. toen ik met de iui behandelingen ovulatiesten gebruikte werden ze eigenlijk meteen na me eisprong weer negatief. vind dit zo raar.

Bijgevoegde bestanden:

2. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi !

Als de test lijn lichter is dan de controle streep is de test niet positief. Ik weet niet of deze extra gevoelig zijn ?

Ik test eigenlijk ook de hele maand door 2 streepjes maar echt postief knallen er echt uit .

Je LH waarde schommelt heel je cylcus door . Dacht zelfs vorige maand 2 LH pieken te hebben bereikt zo donker waren ze weer maar niet net als de echt posi testen . Dit is mijn 2de cyclus dat ik met ovu testen in de weer ben .

Het is best verwarrend moet ik zeggen .Ik heb zelf Sensi dipsticks en die werden nu soms wit en de volgende dag weer streepjes te zien . En nu heb ik extra gevoelig ( verkeerde besteld) en nu plas ik altijd streepjes maar de echte knal test haal je er wel uit .

Bij Sensi in ieder geval is het zo dat de test lijn aan de linkerkant echt donker is dus op het streepje zelf en rest net zo donker als controle lijn maar met een heel dik randje links. En met de Sensitive werd mijn test lijn zelfs donkerder dan controle lijn . Tis erg verwarrend maar herkende nu wel de echte posi testen .

Succes en hoop snel op een knaller!

3. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    #3 natjuh026, 7 jun 2012
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
    de testen zijn op de kop. links is dus de controle streep rechts de test streep. en in het echt zijn de allemaal veel donkerder dan de controle streep . op de foto kun je dat minder goed zien.

Mijn vraag is waarom ze donker blijven. heb dit normaal namelijk nooit gehad. en nu al een week zo. vandaar dat ik het zo raar vind.

En mijn ei is zeker geweest. heb hem namelijk ook gevoeld vandaar dat ik zeker weet dat die is geweest

4. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Moet even goed ondersteboven turen dan :p

Dan lijkt mij als ik zo goed tel de linkse foto de 10de van onder geteld als ik goed heb redelijk donker ..Misschien een duidelijkere foto maken als het kan ? We hebben hier goede experts onder de topic vage zwanger en ovulatie testen .. misschien daar dan even plaatsen ? Kan iedereen even mee kijken

5. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    nog even goed gekeken de 8de linker foto van onder , ik doe ze op papier plakken met ruimte ertussen en de datum erbij zodat ze niet zo dicht op elkaar liggen . Misschien een klein tipje.

Deel Deze Pagina