Hai! Kennen jullie dat...je nod zit er bijna aan te komen en je hebt nog een zw. test liggen...en ondanks dat je verstand zegt dat je niet moet testen voor nod ligt die test echt te roepen naar me! ' Plas nou gewoon even over me heeheeeeen...kom op joh doe nou gewoon, maakt 't nou uit.. ' Grrrrr Zwijg !!! Heb de test vandaag genegeerd...(watjes in mn oren gestopt) Maar ben benieuwd hoe het morgen verloopt...dat is het nadeel van een vrije dag he..gelukkig moet ik vrijdag werken! Dus als ik morgen 'overleef' heb ik vrijdag de kans niet en zaterdag mag ik testen...(als het nodig is dan he!) Wish me luck! xx
Haha zo herkenbaar! In een week al 3 keer 10 euro uitgegeven in de wetenschap dat het weggegooid geld is, want negatief is negatief he?! Pfffff... Haha. Het blijft spannend!!
Ja dat gebeurd bij mij ook wel eens ja...normaal heb ik niet eens testen in huis! Maar nu had ik er een over (ja het is bijna niet te geloven...maar gewoon een OVER !!!) Dus nu ligt hij daar maar...heb m al in et keukenkastje ergens achteraan gelegd..want als hij in de badkamer ligt is hij wel heel snel gepakt! x
Hahahaha, wat schrijf je dat nou zo leuk. Nee gelukkig had ik dat probleem niet. Geduld meid. Ik duim alvast voor je voor zaterdag.
Mogelijke oplossingen voor al te brutale zwangerschapstesten: -Spreek er een hartig woordje mee en maak afspraken! (je mag me niet meer roepen tot zaterdag, dan ga ik pas testen) - Zet 'm op het 'stout' stoeltje... - Snoer 'm de mond door er plakband overheen te plakken. - Doe watjes in je oren (dat had je al gedaan; heel goed) - Zeg dat je die van een ander merk eigenlijk veel leuker vindt (dat zal 'm leren). - Laat je vriend/man 't kreng verstoppen op een plek die je niet weet. Als dit allemaal niet werkt is er helaas nog maar 1 oplossing: Geef 'm z'n zin en plas er gewoon even overheen.... Op de een of andere manier kom ik altijd bij die laatste oplossing uit zucht...
hahahahahahah Gelukkig is deze dag bijna voorbij! Morgen ga ik hem zeggen dat ik twijfel aan onze samenwerking en dat ik erover denk een ander merk te kopen als hij zo blijft zeuren! xxx
idd! Al weet ik nu al dat ik bij een positieve test zwaar in de stress ga raken tot aan een echo! (2x Mk) Maar goed..je wil het toch weten he! Ik ben benieuwd! Ik voel nagenoeg niks dus dat is een beetje jammer! maar ja, dat hoeft ook niet toch? x
Ik denk niet dat het perse hoeft. Ik voelde ook helemaal niets (2de NOD en ik heb positief getest ) Eigenlijk voelde ik me wel wat moe en had eergisteren ook een beetje hoofdpijn, maar of dat komt door de zwangerschap??? Met hoeveel weken krijg je eigenlijk een eerste echo???
En hoe reageerde ie? Is altijd lastig dat testen he? Vind er eigenlijk ook niets aan totdat de test een keer positief uitslaat, dan wil ik er wel 20 doen! Volgens mij hoef je ook niet perse iets te voelen. Heb je wel een gevoel van aankomende menstruatie? Succes!
de test heeft goed geluisterd en houdt zich nu koest...gelukkig maar! Nee voel niks van een aankomende ong. afwachten maar he! Het broekloeren gaat morgen beginnen! x
Spannend hoor! ik hoop dat het een goed teken is! Ben hier ook begonnen met broekloeren. Volgens een gemiddelde van mijn laatste cyclussen had ik vandaag ongesteld moeten worden, maar nog niets te zien zelfs geen bruinverlies. Wacht morgen in ieder geval nog af en ga anders van het weekend maar eens testen. x
haha ik ken het gevoel. daarom koopte ik voor me nod Expres geen testen want kon de verleiding niet weerstaan. en stadden was ook al geen optie. ik hoop dat je de verleiding kan weerstaan.
Haha wat een leuke reacties!! Broekloeren doe ik inmiddels ook en dat hartig woordje heb ik ook al gesproken met mijn test. Hij houd zich nu braaf stil in het badkamerkastje Ik mag van mezelf zaterdagochtend pas de eerste test doen... (nu maar eens kijken of ik het zolang volhoud...)
@ Jos Wat goed, mijn testen houden zich nooit stil in het badkamerkastje. meestal pas weer als ze negatief in de prullenbak liggen hihi. Hier dus geen testje in huis, ga er morgen eentje halen die ik dan zaterdag kan doen als mijn man ook thuis is.
hallo damens. nou ik kon het ook niet weerstaan en vandaag toch maar getest 7 dagen voor nod. erg stom maar ja je wilt het toch he. ik had namelijk nu al een zoon kunnen hebben maar ja bij 38 weken zw overleden. dus wil het gewoon zo graag weer. maar ja ik denk dat ik nu maar niet meer test tot nod dag. het is gewoon zo moeilijk. ook omdat ik mijn zoon verloren ben. groetjes