En zijn jullie ook al aan het genieten van het lekkere weertje ?? Oke het is nog niet helemaal blue sky maar als mevrouwtje achter de wolkjes vandaan komt dan brand ze aardig De oudste kon hier niet meer wachten en zit al heerlijk in het zwembad Ben al aardig verkleurd zo voor de eerste dag Hoop wel dat het zo blijft hoor... Mag zelfs nog wel wat warmer
Waar woon je? Ik zie alleen maar gauwe lucht stuur maar een bietje deze kant op! Hopen dat het snel zomersweer wordt en blijft!
Ik woon in het zuiden van zuidholland, lekker weer hoor. vanmorgen ook grauw grijs weer maar de rest van de middag was het heerlijk. 10 augustus neem ik de zon mee, dan komen we namelijk een weekje naar limburg
Nou hier ook n fris windje en grijze wolken. Vest aan om naar buiten te gaan. Dochterlief is ontzettend lui op bed aant gamen met dr DS (voor 1 keertje mag dat wel).
Vanaf maandag wordt het heerlijk warm tot zeker vrijdag. Vanaf maandag heeft mijn man vakantie, heerlijk!!! Zo zin in family time
Hier nog eentje ( zin in family time ) mijn man heeft vanaf woensdag lekker 4 weken vrij, heerlijk genieten met elkaar
De zon is hier nergens te bekennen, maar de thermpratuur is super. Het is absoluut niet koud. Vanavond gaan we gezellig bqqen
Hier ook heerlijk zonnetje hoor Ben lekker naar het centrum geweest en met de kleine naar de speeltuin!
@G89 is goed, deal ! Van dit zomerse weer krijg ik trek in zomerse dingen, zit nu heerlijk churros te eten yummieeee
Hier niet heel de tijd zon maar wel aardig weer gehad! Volgende week wordt het echt zomer, heerlijk!!!
In alle eerlijkheid huiver ik alweer voor het warme weer . Warmte komt hier altijd na een aantal weken regen met als gevolg dat het dus drukkend benauwd en vochtig wordt . Kan ik niet tegen. Daarbij kan ik enorm ontspannen van de regen op ons slaapkamerraam . Daar kan geen oxazepam tegenop . Maar goed, ik zal niet klagen. Ik gun jullie wat mooi weer natuurlijk. Ik ga wel met buik in mijn blootje op bed liggen, benen wied en ramen tegen elkaar open . Dan kom ik de week wel door .