Help wie ook veel last van stuitje!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendy1983, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

Vannacht was is ziek. Flink overgeven e.d.

Nu heb ik waarschijnlijk tijdens het overgeven door de spierspanning mijn stuitje bezeerd. Ik heb zo verschrikkelijk veel pijn en kan niet zitten alleen kleine stapjes lopen en liggen.

Wie heeft dit ook ooit gehad en weet hoelang dit nog kan duren pffff wordt er verdrietig van! :(

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Auw! Geen idee wat het is of hoe lang het kan duren... Je weet dat je gewoon paracetamol mag nemen he? Dan kom je de dag en nacht wat beter door. En als het maandag niet beter is, zou ik even de ha of vk bellen. Sterkte!

3. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik heb ook vaak en veel last van mijn stuitje, deze is namelijk eens zwaar gekneusd geweest en het blijft gevoelig. Zeker nu ik zwanger ben.

Ik kon ook niet lopen, maar ben op het gegeven moment gewoon door de pijn heengelopen. Heel veel gewandeld, rechte rug (au!) en elke dag... Nu heb ik nergens last van (en ik blijf bewegen). Een goede, harde stoel is ook belangrijk!

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik heb er ook een lange tijd last van gehad.... nu gelukkig niet meer.... weet ook niet waarom en hoe het is overgegaan maar ben blij toe want het is echt vervelend!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    nou meiden ik ben bij fysio geweest. Ik heb mijn bekken banden waarschijnlijk verrekt. Ik mag alleen lopen en liggen en ben er waarschijnlijk 2 tot 3 weken zoet mee!

had het begin van mijn verlof wel een beetje anders voorgesteld haha maar we blijven positief!

6. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    goh balen zeg!
    maarja, zo kan je wel goed uitrusten voor de bevalling ;)

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ja das waar maar kan niet genieten van mijn verlof dat vind ik verschrkkelijk!

Deel Deze Pagina