krampen na ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door swirl, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wij zijn nu ongeveer één jaar bezig om zwanger te raken...Nu heb ik vorige week een ovulatie test gekocht van clearblue. Op de 3e testdag zag ik dan eindelijk een smiley :D . Dat was afgelopen dinsdag..Nu had ik woensdagnacht ontzettend last van krampen in mijn buik...Kon haast niet rechtop blijven staan en moest regelmatig gaan zitten (werk af en toe nachtdiensten ;) ). Wat zou dit geweest kunnen zijn ?

2. babs81

babs81 Niet meer actief

eisprong

3. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    hmmm, wist niet dat die zo heftig kon zijn... In iedergeval bedankt voor je snelle reactie ;) .

4. babs81

babs81 Niet meer actief

heb ook vreselijk last van en JAAAAA het kan FLINK pijn doen

steken tot uitstralingen in je benen!
    ik heb echt moeite om te werken als ik me ei heb!

5. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Heb uhm nog nooit zo erg als afgelopen woensdag gehad....
    We zullen zien of het dit keer raak is...

6. babs81

babs81 Niet meer actief

je zou bijna zeggen dat het wel raak zoou moeten zijn!

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Oh gelukkig ben ik ook niet de enigste! Ik blijf het telkens maar gooien op ontpillen :( ....

Ongeveer 8 geleden weken geleden had ik een zeer duidelijke eisprong, buikkrampen, last van mijn rug en heel veel verlies van slijm ( sorry ) het was zo erg dat ik maar inlegkruisjes heb gebruikt, voelde me niet echt prettig ermee. Naderhand bleek dus dat ik eindelijk zwanger was. Dit is helaas mis gegaan en nu ben ik erg onzeker.... hoe moet ik nu in vredesnaam mijn nieuwe cyclus berekenen.... voorheen was die 36 dagen. Maar goed, nu afgelopen week heb ik volgens de berekening mijn eisprong moeten hebben gehad, ik had wel krampjes en weer rugklachten maar geen slijm... eerder erg droog ( nogmaals sorry ) ik weet even niet goed hoe ik dit moet uitleggen. Ik had ook het idee dat mijn baarmoeder erg laag zat, was vervelend met vrijen, beetje pijnlijk. Nu nog steeds voel ik die krampjes maar mijn baarmoeder is naar mijn idee weer iets naar boven verplaatst.....

Klinkt dit nu stom wat ik vertel? Ik snap even niks meer van mij zelf!

Herkend iemand dit?

8. babs81

babs81 Niet meer actief

nee dat gevoel heb ik al JAREN tijdens me ei

heb ook wel eens een maand ertussen zitten dak niets voel.. (dus waarschijnlijk geen ei gehad)

ik weet niet hoe je het moet berekenen! sorry
    maar heb oo niet iedere x dat ik veel slijm heb als ik me ei heb

9. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ook ik ben telkens erg onzeker...ongeveer anderhalf jaar geleden was ik ook zwanger. Dit bleek helaas een mola zwangerschap te zijn...Hierdoor mochten we een half jaar niet zwanger raken... Ook heb ik in het verleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad..
    Vandaar dat als ik ook maar iets raars voel, ik gauw denk dat er iets niet goed zit...
    Hoop dat het dit keer 'goed' raak is...
    Anders denk ik dat ik maar eens bij de huisarts ga aankloppen.

10. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Wat is een mola zwangerschap?
    Ben je nu ook zwanger of niet?

11. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Een mola-zwangerschap kan gezien worden als een bijzondere vorm van een niet
    goed aangelegde zwangerschap.
    Nadat een zaadcel een eicel heeft bevrucht, deelt de bevruchte eicel zich. De twee
    cellen die zo ontstaan delen zich zelf ook weer. Zo gaat het proces door en komen er
    steeds meer nieuwe cellen. Bij een normale zwangerschap ontstaan uit deze cellen
    een embryo (een vrucht, een toekomstig kind) en een placenta (een moederkoek).
    Wanneer er bij of kort na de bevruchting iets misgaat kan het gebeuren dat alleen de
    placenta doorgroeit. Er is dan sprake van een mola-zwangerschap. De placenta
    groeit in de baarmoederholte almaar verder en door vochtophoping ontstaan talloze
    blaasjes. Gewoonlijk is er bij een mola-zwangerschap dus geen embryo. Is er bij
    uitzondering toch een vrucht, dan is deze bijna nooit levensvatbaar.

Heb afgelopen week een ovulatie test gedaan, dus het is nu even afwachten ...Maar ik na wat langer dan één jaar proberen ga ik nergens meer vanuit..
    Maar ik blijf natuurlijk wel hopen.

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    hoi Swirl,

Erg vervelend wat je al mee gemaakt hebt! Ik blijf even heel naïef geloven / en hopen dat het dit keer wel goed gaat met mij.... als ik dit allemaal zo lees schiet ik nog meer in de onzekerheid, maar daar kunnen jullie niks aan doen, ligt gewoon bij mij zelf. Wel ga ik je verhaal in mijn achterhoofd houden....

succes met zwanger worden!

13. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Sorry, tis niet mijn bedoeling je onzeker te maken...
    Heel veel succes met zwanger raken ook !

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Ach geen punt hoor! Ligt gewoon aan mij.... ;)

15. Sha29

Sha29 Actief lid

Heel iritants soms dat gesteek , heb het nu al een week!
    en dan niet de hele dag maar gewoon af en toe een steek en weeige gevoel in mn buik en ik heb helemaal geen slijm!

16. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Vroeg ik me ook af.. is die buikpijn vaak voor of na je ei.. want ik heb sinds gisteren buikpijn en gister en vandaag een ovu test gedaan maar die lijkt lichter te worden. Ik heb vorige maand wel een mk gehad dus misschien komt mijn ei wel helemaal niet hoor.. maarja ik heb wel buikpijn dus vroeg me wel af of dat zou betekenen dat er een ei is?

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Sommigen hebben pijn voor hun ei, sommigen tijdens hun ei, sommigen na hun ei. Tenzij je erbij temperatuurt of ovutesten gebruikt, kom je er anders niet achter.

18. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil, eind juni, bijna elke maand pijn vlak na mijn eisprong. Meestal 1 dag erge druk onderin mijn buik. Doet erg zeer als ik ga zitten of opsta. Hierna heb ik tot vlak voor mijn menstruatie eigenlijk bijna elke dag wel steken of pijn in mijn zij en buik. Ik dacht eerst dat het van het ontpillen was, maar na 6 maanden heb ik het nog steeds. Vorige maand had ik zoveel rare pijntjes, dat ik dacht misschien wel zwanger te zijn, maar helaas.
    Ik hecht maar niet meer zoveel waarde aan al die pijntjes, uiteindelijk gaat het erom of je wel of niet ongesteld wordt ;)
    We wachten dus maar weer af...

19. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    deze keer heb ik ook erg veel last van de eisprong. heel raar gevoel, inderdaad een beetje menstruatie achtig. ben blij dat ik niet de enige ben en er dus niks mis is. hoop stiekum dat dat goed nieuws is. maar je hebt gelijk. ik moet gewoon wachten tot de NOD dag.

Deel Deze Pagina