Vandaag heb ik slecht nieuws gehad. Dat ons kindje afwijkingen hebt. De niertjes en de blaas is niet goed. Ze zijn beide vergoot. Het kindje kan niet plassen en heeft daarom geen overlevingskans. We zijn zo verdrietig... maar de wens is zooo groot. We hebben er heel wat voor moeten doen om zwanger te worden in de MMM. We zijn daarom benieuwd hoe het nu verder zal gaan. Weer opnieuw kijken wat mij lichaam doet ? Of start je meteen met de oude behandeling. Ik heb PCOS en mij eitjes groeien niet. Iemand hier ervaringen mee? Alvast bedankt allemaal voor iedereen die de tijd heeft gemaakt om te reageren.
Hoi meis, wat verschrikkelijk... Wordt je nu ingeleid? Ik weet hoe het is om je kindje te moeten verliezen na een medisch traject.... Heel veel sterkte en als je behoefte hebt om te praten mag je me ook privé bericht sturen Liefs
Jeetje wat verschrikkelijk.. veel sterkte...! Wat voel je je machteloos dan... En wat is het leven inderdaad toch soms oneerlijk!! Heb geen antwoord op je vraag...
Wat lees ik nu hier Aapje?!?! Hoe verschrikkelijk! Ik ben er echt niet goed van! Hoe hebben ze dat ineens ontdekt dan?? Als je spreekt van een donderslag bij heldere hemel... Veel sterkte meid! Dikke, dikke knuffel!