Over 10 weken ga ik bevallen van onze zoon, maar we weten nog geen naam! Het is een groot probleem. Eigenlijk zou ik een makkelijk uit te spreken naam hebben die je niet zoveel hoort. Geen Engels! Wie wil me helpen met suggesties?
Over `Milan´ zijn de meningen verdeeld. Ik vind het zo jammer dat die naam zoveel voorkomt. Misschien dat iemand er een leuk alternatief voor heeft? Helaas ben ik niet zo creatief...
Ik vind Kes leuk voor een jongen . Zo heet het zoontje van een vriendin van mij ook, en ik vond het echt prachtig. Tygo (of varianten op die schrijfwijze ook) vind ik ook leuk, maar dat komt ook erg veel voor.
Michiel Justin Julius Julian Robert Blijf anders eens naar de afiteling van een tv-programma kijken, daar komen ook veel namen voorbij. Groetjes van kiki
Quinten Julian (had ik al voorbij zien komen) Dion Myron Sivan Ik hoop dat jullie een passende naam vinden!
Milan: Milo Milaen Milang Millan Milaents Mierlam Melan Mélang Meylan Melaen Mullane Mulan Milan vervolg: William Kelian Kenan Liam Giliam Ryan Winand Ian Dinand
Julian vind ik ook een leuke naam. Meer suggesties: Jurriën Thom Bastin Ron Roman Ivan/Ivar Joos Dilan (niet als 'dillen', maar 'dielan') Veel succes met het kiezen van een naam!
Het nadeel is dat er onduidelijkheid is over de uitspraak. Ik denk dat de meeste mensen het dan ook als 'Dillen' zullen uitspreken. Dat is niet wat ik wil, sorry! Meer suggesties?
hey mijn zoontje heet killian. maar je hebt er ook ander schrijf wijzes voor khylian kylian deze namen vind ik ook mooi voor een jongen jaimy robin