Floris. Maurits, Kimon, Hessel. (Sorry, meer weet ik er echt niet, ik heb het lijstje met 'onze' namen al eens eerder geplaatst)
roman vind ik wel mooi! allebei 2 poetische namen en als je milan mooi vindt maar TE populair (en dan te bedenken dat het al 10 jaar mijn favo naam WAS mopperrrrrr) dan heeft roman er ook wel wat van! opzich is 2 keer 'l' ook wel mooi vind ik. leander laurens roman hopsa kies maar!
Rowan David Harold Jari Thom Dinand Kasper Bjorn Thijmen Olivier Vincent Lucas Tadde Arne Wichert Michiel Noah
Hihihi.....ben even aan het meelezen hier en moest meteen aan mijn eigen ouders denken. Zij kwamen er ook niet uit met een jongensnaam en moesten vol schaamte vertellen toen hij er eindelijk was dat ze er nog niet uit waren. Uiteindelijk riep de verloskundige 1 naam waar ze meteen weg van waren. Het kiezen van een naam is heel moeilijk. Heel veel succes! Ik vind zelf: Millo een leuke naam (Mielo)
Dat is idd een hele leuke naam, alleen heet een jongetje in de straat zo. Dan heb ik liever iets anders. Het mag er wel op lijken!
Aaron Armand Alec Angelo Antoine Axel Benjamin Brent Cameron Camiel Cédric Darrel Dominick Emilian Ethan Fabian Filipe Flavian Florent Geoffrey Gregory Hilmar Jaime Jorn Kieran Léan Lothar Maurino Mylan Olliver Reynald Robbin Rodin Symen Terrence Thymen Tristan Xanthin Yamile