wie o wie zei ook: Ik ga als ik kids heb nooit......

Discussie in 'De lounge' gestart door wonderteam, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#1 wonderteam, 27 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2012
    Kennen jullie dat? Je hebt zelf nog geen kinderen en ziet in je omgeving wel mensen met kinderen. Soms doen of kopen mensen bepaalde dingen voor hun kinderen ,waarvan jij zei: nou als ik kinderen heb ga ik dat igg nooit doen :D
    Maar enige tijd later ,bleek toch het tegendeel waar :D

Ik begin ;)

Toen ik zwanger was van de 1e had mijn collega al een dochter van bijna 3. Zij kocht wel eens dora koekjes voor haar. Ik zei dan altijd nou die onzin komt er bij mij later niet in ,ze eten maar een gewoon bisquitietje.
    Nu enige tijd later, heb ik niet alleen dora koekjes...... ,maar ook mr bean en spongebob koekjes:):)

2. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ja hier ook.
    Als hij bijv savonds niet wil eten zei ik altijd. Nou dan helemaal niets.
    Of ik wilde nooit aan een speen beginnen. Nou hij was 2 dagen oud. hihihi

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mijn moeder had er een handje van om ons gezichtje schoon te poetsen met haar natte wijsvinger als er geen doekjes in de buurt waren. Vond het zooooo niet fijn en zou het zelf noooooit doen bij mijn eigen kinderen.

:)

Wel dus.

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik ga me echt niet aanpassen aan een kind! Ahum..... ;)

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wij zeiden altijd dat de kleine nooit tussen ons in bed zou mogen slapen. Ik vond het eng en ze moet maar gewoon in haar eigen bed slapen.. euhm nu al 3x gebeurt :)
    het is gewoon zo fijn :D

6. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0

Wahahaha dit klinkt zooo bekend :D

Vond het ook altijd zo vies en nu doe ik het zelf toch:D

7. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    o,

Nooit of te nimmer de tv als babysit gebruiken.
    Nu: is wel handig als je een halfuurtje vrij wilt om te koken of te poetsen.

Kindjes halfnaakt laten lopen; met het hete weer de afgelopen dagen is een luier en een onderbroek toch goed genoeg volgens mij

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wat ik altijd echt vies vond is ijsje even aflikken omdat hij begint te lekker terwijl je kindje er eerst flink aan gezeverd heeft.

gezichtje even afdoen incl snottebel met je hand omdat er gebrek is aan een doekje.

kind van 3 met een speen, bahbah echt geen gezicht. dat zou mijn nooit overkomen.

kinderen in je eigen bed, nou echt niet he tenzij ze ziek zijn.

maar uiteindelijk.

als papa nachtdienst heeft liggen de kindjes bij mijn in bed, heerlijk. ook tussendoor als het uitkomt mogen ze bij mijn slapen.

speentje, dochter heeft er tot der 4e verjaardag mee gelopen. te erg ik weet het. zoontje was er al veel eerder vanaf gelukkig en nog voor mijn dochter die 21 maanden ouder is haha.

ijsje aflikken is ineens heel logisch en totaal niet vies

9. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Ik kan me niet echt herinneren wat ik Nooooit zou doen.
    Ik kan me wel herinneren dat ik altijd zei: MIJN KINDEREN MOGEN VIES ZIJN!! ik vond het altijd zo irritant, die moeders die de hele dag zaten te poetsen...Laat die kinderen toch lekker kind zijn.

Ik heb me ondertussen dus wel bij die moeders aangesloten:D

10. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Ik riep altijd heel hard dat wij nooit naar Centerparcs oid zouden gaan. Het is ook nog niet gebeurd, maar ik sluit het in de toekomst niet uit ;) Lijkt me toch best handig, alle faciliteiten onder handbereik ;)

11. Janna

Janna Fanatiek lid

Inderdaad! Volgens mij doen alle moeders dat! Ik heb me er laatst al bij mijn dochter voor verontschuldigd: "sorry meisje, dat mama met haar spuug op jouw gezichtje zit, maar alle mama's doen dat!"

@ukkie: dat wel/niet vies mogen zijn komt ook bekend voor! :)

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Poe centerparcs... Verschrikkelijk!
    Ik hou ook niet zo van die zwemparadijsen... Dat is het eigenlijk.
    Inmiddels zijn we al 2x geweest en heeft onze kleuter helemaal niks met water dat boven die knie komt dus ik heb heerlijk boekjes gelezen aan de rand van het peuterbad.
    Beide keren met vrienden die ook kinderen hebben (ook al zoiets waar ik geen beste ervaringen mee heb als kind zijnde) maar het is ideaal.
    Lekker dichtbij, meestal in het bos dus je gooit je deur open en ze kunnen spelen. Af en toe beetje zwemmen... Gewoon lekker niksen.
    En tegen etenstijd komt het groepje weer samen en heb je 's avonds gewoon tijd voor een leuk spelletje of een babbeltje. (en wij plannen ook altijd wel een avondje/uurtje voor met z'n 2en waarbij de kinders in het huisje blijven met het andere stel met kinderen.

Wat ik ook nooit zo heb uitgesproken maar nooit had verwacht.. Ik had ALTIJD de radio aan. Nu vind ik het heerlijk om af en toe gewoon in stilte op de bank te zitten.

En qua speentjes... Het heeft een week geduurd en toen hebben we samen het hui overhoop gehaald voor de babydoos-speen.
    Gelukkig voor ons wilde ze die absoluut niet :)

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Haha bij ons ook. Mijn man deed dat van de week bij 1 van onze jongens. Ik zei dat ik daar zo'n hekel aan had, mijn man ook. En toch doen wij het ook.

14. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou nooit een overbezorgde moeder worden en mijn kind mocht natuurlijk gewoon dagjes naar opa en oma!

Inmiddels ben ik al sinds na mijn verlof ziekgemeld en onder behandeling bij een psych, omdat ik mijn zoontje niet durf/wil/kan achterlaten bij anderen! Als hij bij anderen is, al is het maar 10 minuten, wordt hij in mijn ogen compleet verpest!

Ik zou ook nooit zo een moeder worden die altijd foto's van haar kind showt en de hele tijd over hem praat.... Tegendeel is inmiddels wel bewezen! ;)

15. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb altijd gezegt dat ik nooit mijn kindjes naakt zou laten lopen op het strand omdat ik dat echt not don vind
    gisteren voor het eerst gedaan zwempakje vergeten van de jongste en ik dacht om terug te gaan mmm doen we maar niet
    dus maar in dr blote billen laten gaan :)

16. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Wij zeiden allebei dat we niet zo'n lelijke buggy gingen kopen, hij gaat maar inde kinderwagen.
    Met alles wat je al standaard mee moet sjouwen bleek t toch wel handig, nu een koelstra Simba t3 gekocht, valt wel mee met lelijkheid:)

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@supersam: nee je perceptie van lelijkheid is gewoon anders geworden :)

18. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    nouja ik riep altijd als ik een kind heb ga ik echt niet op internet! wat moet ik ermee? Heb een kind ben getrouwd ! Haha toch zat ik weleens achter mijn laptop (in de avond dan!) nu echt bijna nooit gelukkig!

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik probeer ook erg uit te kijken met het uitspreken van wat ik echt wel en niet zal doen 'later als ik een kind heb' (komt steeds dichterbij). Ben erg benieuwd waar ik straks toch anders over denk dan hoe ik er nu over denk :). Leuk om te lezen dit topic!

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Mijn kind zou meteen in z'n eigen bed slapen, geen gedonder met baby's op onze kamer, want hij heeft een eigen bed!

Beer slaapt nu al vanaf t begin op onze kamer, omdat ik t zielig vond om zo een hummeltje in zo een groot bed alleen op z'n kamer te leggen.
    Lekker dicht bij mama in de buurt....:) :D

Deel Deze Pagina