Help Wie Weet Het?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Skattie1985, Jul 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skattie1985

Jun 23, 2009
    27
    0
    1
    ik ben 5 weken zwanger was aan het schoonmaken en ging na de wc voelde wat en had bruine afscheiding wie heeft hier ervaring mee heb dokter al gebeld word zo teruggebeld wie kan me geruststellen .........

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    van die bruine afscheiding lees ik hier echt heel erg veel over en meestal betekend het niets .. probeer rustig te blijven en je vk aan de lijn te krijgen misschien kun je een vervroegde echo krijgen.
    Ik wens je het allerbeste toe !!

3. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Zoals R1lana al zegt dat lees je hier heeeel veel, vaak is het gewoon wat oud bloed.

4. Skattie1985

Jun 23, 2009
    27
    0
    1
    dank jullie wel voor de reacties ik probeer rustig te blijven

5. Skattie1985

Jun 23, 2009
    27
    0
    1
    word zo teruggebelt door de dokter is nog ff afw8ten

6. Maia

Maia Niet meer actief

het is inderdaad afwachten! maar als je zou zoeken zou je er veel topics over lezen. Ik heb het zelf ook gehad en er was niets aan het handje. Doordat het allemaal wat beter doorbloed is, knappen er snel kleine vaatjes en dat komt er dan bijv. een dag later uit.

7. Skattie1985

Jun 23, 2009
    27
    0
    1
    dokter heb net gebeld hij verw8 dat het geen miskraam is als het bruin van kleur blijft is het niet erg maar als het rood word dat is het een miskraam ik hoop maar dat ik geen miskraam heb

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ook rood bloed hoeft geen miskraam te betekenen ik heb met 6 weken echt veel helderrood bloed verloren en daarna met ruim 7 weken nog een keer. En alles is nog prima. De kleine sprong maandag met de 12 weken echo lekker in het rond. Probeer je niet druk te maken want het betekent echt niet altijd dat het fout zit.

9. Skattie1985

Jun 23, 2009
    27
    0
    1
    had je daar ook een soort van ongesteldheids gevoel/krampen bij??

10. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nee geen buikpijn bij gehad alleen bloedverlies.Heb je wel dat gevoel dan?

11. Skattie1985

Jun 23, 2009
    27
    0
    1
    kramp a8ter gevoel maar dat heb ik al een week heb dat gister ook gemeld bij dokter toen dat ik een positieve zwangerschaptest had daar hij zei dat het door de groei van baarmoeder komt maar heb ook vaginale schimmelinfectie heb canesten gehad zou ik vandaag mee beginnen maar weet niet of je van een schimmel bruine afscheiding krijgt en 2 maanden trug heb ik een baarmoedermond ontsteking gehad toen had ik bruine afscheiding dus weet niet waar door het zou komen

12. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Daar heb ik geen verstand van. Maar als je je nog zorgen maakt zou ik gewoon de vk bellen. Die zijn ervoor! Misschien krijg je dan vandaag nog wel een echo als ze die zelf kunnen maken tenminste.

13. Skattie1985

Jun 23, 2009
    27
    0
    1
    heb net de vk gebeld ik krijg een vroege echo en omdat ik diarree heb en de baarmoeder meer doorbloed is kan dat bruine afscheiding geven dus ben wel wat meer gerustgesteld is gwn ff afw8ten en positief blijven

14. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik ben toen een hele week helderrood bloed verloren zelfs zo erg dat de druppels in de pot vielen en mijn zoontje word 19 juli ook 4 dus het hoeft geen miskraam te zijn zolang je geen krampen hebt zou ik me er niet te druk om maken

15. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Als je buikpijn hebt hoeft het nog niks uit te maken. Dit had ik op het begin ook. Dacht echt dat ik ongesteld ging worden maar je baarmoeder moet ook groeien.

16. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

Feb 1, 2008
    234
    0
    0
    Hoi!

Maak je in idd geval niet te ongerust, meestal is het niks. En loop je jezelf alleen maar gek te maken!

Succes

17. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Ik denk dat het allemaal goed komt. Ik heb ook enkele weken bruine afscheiding gehad en nu nog vaker. En soms ook roze, vooral na een grote boodschap. Alles is 'daar' nu veel beter doorbloedt en er kan veel gemakkelijker een adertje knappen. Ook kan het oud bloed zijn van de innesteling.
    Die 'krampen' zijn heel normaal: het komt inderdaad doordat je baarmoeder zich al aan het zetten is, groter wordt. Ik heb het nu, met ruim 12 weken, nog steeds, al is het de laatste weken niet meer dagelijks.
    Veel succes!!!

18. Skattie1985

Jun 23, 2009
    27
    0
    1
    hey meiden dank jullie wel voor de reacties werd wakker en het lijkt te zijn gestopt mocht het terugkomen weet ik dat het kan gebeuren dat ik me niet zo druk hoef te maken.......

Share This Page