Zooo boos

Discussie in 'De lounge' gestart door Biancaaa, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Wil toch even mn verhaal(tje) van me af tikken.
    Ben zo ontzettend boos en nu zullen een paar van jullie denken van nou wind je je daar zo over op.. hahaha
    Het gaat namelijk om het volgende.
    Mn dochtertje zit hier op de Kdv Echt geen slecht woord voor hun.
    Nu was mn dochtertje zoals elke dinsdag erheen. Kom ik terug en ben ik uiteindelijk thuis merk ik dat ze dr vestje niet aanhad en niet mee had.
    Nu ik erheen gebeld van licht het vestje toevallig nou bij jullie op de groep of in dr eigen mandje?
    Ze zouden gaan zoeken voor me en het me de volgende dag even laten weten.
    Blijkt dat hij echt spoorloos is en iemand hem dus uit haar mandje heeft gehaald.
    Nu kwam ik dus morgen een leidster tegen en die vertelde me dat er een moeder is waarvan de heel sterk het vermoeden hebben dat ze geregeld kleding en flessen e.d meeneemt.
    Nu zijn ze er vrij zeker van dat ze dus ook het vestje van mn dochter heeft meegenomen.
    Ik kan me daar zo pissed om maken dan denk ik een volwassen vrouw die spulletjes van die kleine ukkies meenemen.
    Was dus zelf heeel erg blij met dat vestje en het stond haar ook geweldig...

Wat moet ik hier nou mee? Wat zouden jullie in dit geval doen?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou die moeder er op aan spreken ( ja ik ben nu eenmaal erg direct)

Beetje verpakt natuurlijk.

3. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Nou weet dus zelf niet welke moeder het is.. Maar dat zou ik natuurlijk altijd kunnen navragen

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Oei, ik vind het een " gevaarlijke" uitspraak van zo'n leidster.. ze weet het niet zeker.. dus mag je zoiets ook niet suggereren vind ik. Ik zou het dus ook niet gaan vragen aan die moeder. Wat ik wel zou doen? geen idee, denk niets..

5. Ik zou niemand aanspreken voor je zeker weet wie het is. Je kan niet zomaar iemand vals beschuldigen.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik zou vragen om welke moeder het gaat en dat aan haar vragen of zij een vestje heeft meegenomen....

7. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Nee dat vind k inderdaad
    Maar niks doen is ook zo wat.
    Ik moet ook gewoon voor de spullen betalen

8. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

maar als ze het gebruikt voor haar eigen kind, kan dat dus niet op het kdv want dat valt op toch? dus zou het dan voor haar thuis zijn of verkoopt ze het?

en je zou misschien bij de ingang een briefje kunnen ophangen of iemand het vestje per ongeluk heeft meegenomen...

9. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Dat weet ik helaas niet
    heb gisteren wel op MP gekeken of dat hij daar word aangeboden maar denk voor eigen gebruik dan

10. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar hoor dat een ander zo maar spulletjes meeneemt. Maar hoe weten ze dan dat het die moeder is? Dan moeten ze dat toch een keer hebben gezien? Ik neem dan aan dat ze die vrouw dan extra goed in de gaten houden....

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Neem even aan dat als de leidster dit tegen je zegt dat dit dan ook bijna zeker is.

Als ze maar wat gokt zou ik er verder niks van zeggen.

Maar anders zeg je dat toch als leidster niet?

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou MP dan nog een eetje in de gaten houden... Wie weet is t niet voor eigen gebruik en is ze zo slim om t er niet gelijk op te zetten...

En anders zou je eventueel kunnen vragen of E misschien per ongeluk heeft meegenomen en het dan zo over laten komen dat je dat ook aan andere moeders vraagt Odat het niet opvalt..?

13. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Ja ze hebben hele sterke vermoedens dat zei het is. Waarom hebben ze me niet precies uitgelegt..

Waar ik dus vooral boos om ben is dat 1 ik het vestje zo goed als zeker kwijt ben.
    2 dus een moeder de spullen van andere kindjes meeneemt.

Misschien dat ze zelf niet zo veel geld heeft ofzo ( ja je weet het niet) maar dat hoeft dan denk ik niet op deze manier dat er andere mensen onder lijden..

Ik moet tegenwoordig zelf ook erg goed op letten op wat ik doe!

14. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Misschien moet ik bij het jassen hok even een briefje ophangen met of degene die eventueel per ongeluk ( al kan ik me niet voorstellen dat je kleding uit een mandje haalt van een kindje met andere naam) het vestje heeft meegenomen het graag wilt terug hangen of terug wilt leggen in het mandje van mn dochtertje

15. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Als de leidsters dit vermoeden, dan leg je de spulletjes toch ergens waar de ouders er niet bij kunnen. Bijv bij de verschoningstafel en het mandje leeghalen en zelf overhandigen aan de ouder..

16. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

echt schandalig, ik heb ook niet veel, maar zou het niet over mn hart kunnen verkrijgen iets van een ander af te nemen, dan ga je gewoon naar het leger des heils of een secondhandshop. pfff tegenwoordig bieden ze zelfs kleding gratis aan dus....net wat je zegt het is geen stijl, het zegt wel iets over het geweten van de persoon in kwestie, daar kunnen ze beter iets aan doen voordat het ziekelijk word, dan geeft ze dat straks door aan haar kinderen...
    wel grappig dat ik net een heel leuk winterjasje heb gekocht voor mn dochter van marktplaats waar de naam Anne Fleur in stond..

17. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Ja dat is zo inderdaad.
    De mandjes staan ook in de groep maar blijkbaar kunnen mensen daar toch nog te makkelijk wat mee uithalen

18. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    haha dat is erg toevallig ja.
    Maar ik zou het inderdaad ook niet kunnen..
    Ga straks wel even langs

19. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou een brief je in bakje van het betreffende kindje/ moeder leggen met daarop kort maar krachtig: roZe vestje merk ... Graag terugleggen in mandje.......

20. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Ja maarjah ik durf dus niet iemand voor het hoofd te stoten als ik dus niet 100% zeker ben dat het degene is

Deel Deze Pagina